نخستین مرکز نیکوکاری شهر نمین گشایش یافت

نخستین مرکز نیکوکاری شهر نمین گشایش یافت

خبرگزاری تسنیم: با حضور رئیس شورای شهر نمین و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان نخستین مرکز نیکوکاری شهر نمین گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مدیر کمیته‌ امداد شهرستان نمین  عصر امروز در حاشیه‌ آیین افتتاح این مرکز نیکوکاری در نمین اظهار کرد: استفاده از ظرفیت های مردمی و اشخاص حقیقی و حقوقی تاثیرگذار در راستای رفع مشکلات محرومان و ارتقای فرهنگ انفاق و نیکوکاری با محوریت مسجد از اساسی ترین اهداف افتتاح مراکز نیکوکاری است.

پرویز قاسم نژاد تصریح کرد: با افتتاح این مرکز انتظار می رود که روند دستگیری از نیازمندان با تسریع و تسهیل بیشتری صورت گرفته و بتوان بیش از گذشته در ارائه خدمات به این قشر آسب پذیر موفق عمل کرد.

وی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری در راستای احیای سنت های حسنه‌ الهی و ارتقای روحیه‌ انفاق و نیکوکاری در بین افراد جامعه افتتاح می شود، افزود: گسترش عدالت اجتماعی، کاهش فاصله‌ طبقاتی و رفع فقر و محرومیت از جمله اهداف مهم مراکز نیکوکاری محسوب می شوند.

قاسم نژاد مردمی شدن حمایت های اجتماعی را از دیگر اهداف مراکز نیکوکاری برشمرد و گفت: این مراکز باید به خوبی بتوانند نیازمندان و خیران را شناسایی کرده و در راستای رفع محرومیت منطقه تلاش کنند.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان نمین با تشریح اینکه مراکز نیکوکاری با بهره مندی از ائمه‌ جماعات، هیئت امنای مساجد، معتمدان محله و سایر افراد خیر به فقرا و نیازمندان خدمت رسانی می کنند، بیان کرد: تعامل و همکاری هر چه بیشتر سبب می شود تا رفع مشکلات اقشار آسیب پذیر با سرعت بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon