برگزیدگان مسابقه ملی پیامک رضوی در اردبیل تجلیل شدند

برگزیدگان مسابقه ملی پیامک رضوی در اردبیل تجلیل شدند

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آمار شرکت کنندگان در مسابقه ملی پیامک رضوی در مقایسه با سال های نخست برگزاری این مسابقه رشد چشمگیری داشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مسلم ابراهیمی عصر امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان اردبیلی مسابقه ملی پیامک رضوی در اردبیل اظهار کرد: آمار شرکت کنندگان در جشنواره پیامک رضوی رشد چشمگیری داشته به طوری که نخستین جشنواره پیامک رضوی  با حضور 8 هزار شرکت کننده  برگزار شد اما رفته رفته و در دوره های بعدی این آمار رشد فزاینده ای یافت.

وی افزود: به ترتیب در دومین سال 250 هزار نفر، در سومین سال برگزاری 400 هزار نفر، در چهارمین سال 670 نفر و در پنجمین سال برگزاری نیز 800 هزار  پیامک با محوریت جشنواره رضوی دریافت شده است.

ابراهیمی تصریح کرد: 48 پیامک به مرحله دوم و مسابقه راه یافته بودند که از این تعداد 3 برگزیده از استان اردبیل توانستند گوی سبقت رو برده و هدیه ویژه و تندیس این جشنواره را به خود اختصاص دهند.

در این مراسم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز با بیان اینکه جشنواره بین المللی امام رضا(ع)  فرصت مغتنم و مبارکی برای ترویج فرهنگ منور رضوی است، گفت: این جشنواره تاثیر مثبت بسیار کثیری دارد و مردم ایران اسلامی از این بابت  یک سال به عشق امام فکر می کنند.

سیدناصر اسحاقی بیان کرد: به بهانه این جشنواره شیعیان و مسلمانان خود را در محضر خداوند حس می کنند و وجودشان را به صحن و سرای بارگاه حضرت امام رضا(ع)  پیوند می زنند و با آسوده خیالی در آسمان  امامت و ولایت و بارگاه حرم ملکوتی آن امام همام به پرواز در می آورند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی  استان با بیان اینکه اردبیل در عرصه ارادت به علی بن موسی الرضا(ع)  به خوشنامی معروف است، افزود: امیدواریم این خوش نامی ها و دوستی ها به اهل بیت  همواره در کارنامه مردم ولایی اردبیل بدرخشد.

وی با تشریح اینکه وقتی انسان زمینی با عرش معامله می‌کند، نفع می برد و کسانی که با خدا معامله کنند، بالا رفته و سود می‌کنند، اظهار کرد: شرکت در جشنواره پیامک رضوی هم نوعی  معامله با خداوند متعال است به این ترتیب که با خدا ارتباطی داشته اند و از این طریق  تحفه ای نیز به استان ما رسید.

شبنم فرضی زاده، سمیه عباس زاده و محمود جهاندیده از  استان اردبیل،  برگزیدگان پنجمین جشنواره سراسری پیامک رضوی بودند که با حضور قائم مقام روابط عمومی وزارت متبوع تجلیل شدند.

اختتامیه پنجمین جشنواره سراسری پیامک رضوی در یازدهمین روز از شهریور ماه 93 در تهران برگزار شد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon