آیت الله مهدوی‌‌کنی رازدار و محرم مقام معظم رهبری بود

آیت الله مهدوی‌‌کنی رازدار و محرم مقام معظم رهبری بود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت تهران گفت: آیت الله مهدوی‌کنی مورد علاقه امام راحل و رازدار، محرم و مورد اعتماد همه جانبه مقام معظم رهبری بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی عصر امروز در مراسم  استقبال از محرم با عنوان " یک قدم تا محرم" در مهدیه این شهر، با تسلیت رحلت ملکوتی آیت‌الله مهدوی‌کنی، اظهار کرد: ایشان از یاران دیرین امام راحل و از مخلصان انقلاب بود.

وی با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی‌کنی از سنگرنشینان اثرگذار و نقش آفرین جامعه شیعه بود، افزود: بنیان‌گذاری دانشگاه امام صادق(ع) و مدیریت حوزه علمیه مروی تهران از خدمات ماندگار ایشان است.

امام جمعه موقت تهران گفت: آیت الله مهدوی‌کنی مورد علاقه امام راحل و رازدار، محرم و مورد اعتماد همه جانبه مقام معظم رهبری بودند.

صدیقی با بیان اینکه سوره مبارکه یس قلب قرآن است و مثل‌اش مثل قلب است، تصریح کرد: مومنین با وصل به قرآن به همه قرآن وصل می‌شوند.

وی افزود: دو زیارت عاشورا و آل‌یاسین زیارت‌های الهی هستند و سوره یس و دعای آل‌یاسین رازهای زیادی را در خود دارند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به توصیه‌های قرآنی گفت: خیلی‌ها خدمت می‌کنند ولی خدمتشان با طمع و تبلیغاتی است ولی انبیا خدمتشان برای خدا است.

وی با اشاره به زندگی بی آلایش مقام معظم رهبری، گفت: زندگی، ملاقات‌ها و جلسات مقام معظم رهبری در حسینه است و این مسئله نشان‌دهنده الهی بودن ایشان است.

امام جمعه موقت تهران، عشق به اهل بیت(ع) را از ویژگی‌های مسلمانان دانست و اظهار کرد: دین اسلام مساوی با عشق به اهل بیت(ع) بوده مبنای وهابیت و جریان انحرافی در بی‌مهری و خشم است.

صدیقی با بیان اینکه اقتصاد و فرهنگ بسیار حائز اهمیت است، گفت: استقلال فرهنگی از اولویت‌های نظام اسلامی است.

وی رسالت قلم را در اعتلای فرهنگی بسیار مهم دانست و افزود: باید روحیه بسیجی در کشور تقویت شود.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه باید با اعتلای فرهنگی و پیشگیری از اسراف و رعایت الگوی مصرف دشمنان اسلام را در تحریم‌ها خلع سلاح کنیم، گفت: بیش از 70 کشور از گروهک تکفیری داعش در آدم‌کشی‌های منطقه همکاری دارند.

صدیقی با بیان اینکه 90کشور در جنگ تحمیلی علیه کشور بودند، خاطرنشان کرد: با روحیه جهادی و بسیجی در برابر دشمنان ایستادیم و به پیروزی رسیدیم، گروهک تکفیری داعش نیز نابود می‌شود.

وی با بیان اینکه فتنه خط قرمزی است که مقام معظم رهبری آن را اعلام کردند، گفت: اطاعت عملی از ولایت فقیه توجه به این خط قرمز است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon