مهلت ۳ ساله شورای پول و اعتبار به بانک ها برای خروج از بنگاه داری/ فرصت به کارمزدها نرسید


مهلت 3 ساله شورای پول و اعتبار به بانک ها برای خروج از بنگاه داری/ فرصت به کارمزدها نرسید

خبرگزاری تسنیم: شورای پول و اعتبار درحالی عصر امروز تشکیل جلسه داد که به بررسی بنگاه داری بانک ها پرداخت و به بانکدارن فرجه سه ساله ای برای فروش شرکت هایشان داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شورای پول و اعتبار عصر امروز با حضور اکثر اعضا تشکیل جلسه داد و به بررسی بنگاه داری بانک ها پرداخت.

موضوع بنگاه داری بانک ها مدتهاست که مورد انتقاد بخش های مختلف اقتصادی کشور قرار گرفته و دست آخر هم کار شرکت های بانک ها به شورای پول و اعتبار رسید.

سیاست گذاران پولی و بانکی پیرو اثرات مضر بنگاه داری بانک ها امروز مصوب کرد تا بانک ها تا سه سال آینده سهم خود را از شرکت داری به حد نصاب تعیین شده توسط بانک مرکزی برساند.

لازم به ذکر است که پیش از این بانک مرکزی بانکداران را مکلف کرده بود تا سقف شرکت های خود را تا سه سال آینده به 40 درصد سرمایه شان برسانند و برهمین اساس هم البته طی هفته های اخیر از بانکداران فهرست شرکت هایشان را مطالبه کرده بود که در نهایت مشخصات 600 شرکت به میرداماد رسید.

به گزارش تسنیم، با توجه به اینکه بررسی درباره شرکت داری بانک ها در شورای پول و اعتبار طی این جلسه مدت زیادی به طول انجامید فرصت به بررسی کارمزد کارتخوان های فروشگاهی نرسید.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه