گواردیولا: از برتری مقابل رم خوشحالیم ولی بی‌نقص نبودیم/ به صعود نزدیک‌تر شدیم

گواردیولا: از برتری مقابل رم خوشحالیم ولی بی‌نقص نبودیم/ به صعود نزدیک‌تر شدیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی باواریایی‌ها پس از طوفان شاگردانش مقابل رم در استادیو المپیکو آنچنان از عملکرد فنی این تیم ابراز رضایت نکرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا در پی برتری پرگل 7 بر یک شاگردانش در خانه رم در دور سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: تیم بایرن مونیخ این توانایی را دارد تا سر بزنگاه حرکات سرنوشت‌ساز را انجام دهد و این خیلی مهم است ولی این بدین معنا نیست که در این بازی بدون نقص بودیم. در دقایق ابتدایی بازی خیلی خوب نبودیم. در نیمه دوم نیز رم بازی بهتری را به نمایش گذاشت. هرچند از نتیجه به دست آمده خوشحالیم و با این نتیجه به صعود از گروه‌مان خیلی نزدیک‌تر شدیم اما عملکرد تیم بی‌نقص نبود.

وی افزود: در نیمه دوم در مهار دانیله دروسی و میرالم پیانیچ موفق نبودیم که توپ را به ترتیب به ژروینیو و مانوئل ایتوربه رساندند و همین باعث شد تا رم دو یا سه موقعیت خوب گلزنی روی دروازه ما خلق کند ولی به لطف درخشش مانوئل نویر، دروازه‌مان باز نشد. نتیجه واضح بود ولی باید پاسکاری بین بازیکنان تدوام بیشتری داشت و ما در جریان بازی در این فاز خیلی موفق نبودیم.

سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها تصریح کرد: بایرنِ من نسبت به بارسلونایی که داشتم متفاوت است ولی هر دو تیم تیم‌های بزرگی هستند با دو ویژگی بزرگ. هم در بارسا و هم در بایرن این اجازه را پیدا کردم تا عقایدم را در زمین پیاده کنم.

گواردیولای 43 ساله در پایان خاطرنشان کرد: اگر در این بازی اجازه خودنمایی به رم می‌دادیم آنها تیم خطرناکی بودند و می‌توانستند به بایرن ضربه بزنند. دو هفته دیگر با این تیم در آلیانتس آره‌نا دیدار خواهیم کرد که جدال سختی در انتظارمان خواهد بود. اتفاقاتی که در این بازی افتاد به مزاقم خوش آمد. با توجه به نتیجه‌ای هم که در این بازی رقم خورد نمی‌توان تفاوت دو تیم را مورد ارزیابی قرار داد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon