گارسیا: بایرن بهترین تیم دنیاست و بهترین دروازه‌بان جهان را دارد/ به لحاظ تاکتیکی فاجعه بودیم

گارسیا: بایرن بهترین تیم دنیاست و بهترین دروازه‌بان جهان را دارد/ به لحاظ تاکتیکی فاجعه بودیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی جالوروسی اذعان کرد بایرن مونیخ بهترین تیم دنیاست و شکست رمی‌ها مقابل قهرمان آلمان محتمل بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رودی گارسیا در مورد شکست 7 بر یک شاگردانش مقابل بایرن مونیخ در دور سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: به لحاظ تاکتیکی فاجعه بودیم. بایرن مونیخ تیم قدرتمندی است و ما در این دیدار به آنها اجازه دادیم تا در زمین به خواسته‌های‌شان برسند. البته این اشتباه من بود نه اشتباه بازیکنان. شکست مقابل بایرن همیشه محتمل است، چون آنها در هر بازی که به میدان می‌روند تقریباً به پیروزی می‌رسند ولی شکست با این نتیجه واقعاً ضربه بدی به رم زد.

سرمربی تیم فوتبال رم خاطر نشان کرد: حتی زمانی که در این بازی در اوج خود بودیم بایرنی‌ها بازیکنان ما را مهار کردند. به هر حال مسئولیت شکست در این بازی را بر عهده می‌گیرم، چون از روش و استراتژی اشتباهی در این بازی استفاده کردم. تنها نکته مثبتی که در این بین وجود داشت تساوی زسکا مسکو و منچسترسیتی در دیگر بازی این گروه بود که باعث شد تا ما همچنان جایگاه دومی خود را حفظ کنیم. هنوز هر اتفاقی ممکن است در این گروه رخ دهد.

وی افزود: رم در این مسابقه خیلی بد دفاع کرد. بایرنی‌ها در دقیقه 9 بازی به گل رسیدند و همین ادامه کار را برای آنها آسان کرد. در نیمه دوم موقعیت‌هایی روی دروازه نماینده آلمان خلق کردیم ولی آنها نشان دادند که نه تنها بهترین تیم دنیا را دارند بلکه بهترین دروازه‌بان جهان را هم در اختیار دارند. از دو گل پایانی بایرن واقعاً ناراحت شدم، چون در نیمه دوم نسبت به بایرن برتر بودیم ولی فقط همین بود و نتوانستیم از آن نتیجه بگیریم. به هر حال این شکست نباید باعث اُفت ما ‌شود. ما به خودمان باور داریم و باید از این شکست درس بگیریم.

سرمربی فرانسوی جالوروسی در پایان خاطرنشان کرد: ما در این بازی به نوعی نظاره‌گر بازی بایرن مونیخ بودیم و باید در دو هفته آینده که به مونیخ سفر خواهیم کرد، نگرش‌مان به بازی را تغییر دهیم. بازیکنان رم شایسته چنین شکست سنگینی نبودند و باید گام به گام به سطح بایرن‌ مونیخ برسیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon