بی‌تجربگی تیم هندبال هپکو، برد مس را رقم زد

بی‌تجربگی تیم هندبال هپکو، برد مس را رقم زد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم هندبال مس کرمان گفت: بی تجربگی تیم حریف به سود تیم مس تمام شد، والا از بازیکنان تیم مس راضی نیستم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حمید صادقی شامگاه سه‌‌شنبه بعد از برد تیم خود مقابل تیم هندبال هپکو اراک که در سالن تجلی کرمان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی پایاپا و منسجمی از هر دو تیم شاهد بودیم‌.

وی بیان کرد: در نیمه اول در بعضی قسمت‌های زمین و در دفاع عمدتا دچار آشفتگی بودیم که با توجه به صحبتهایی که در استراحت بین دو نیمه شد، این مسئله برطرف شد.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان افزود: هرچند تیم هپکو بی‌تجربگی در انتهای بازی داشت و مربی آنها با متوقف کردن بازی به تیم خود ضرر زد، اما بازی هندبال خوبی از دو تیم دیدیم.

صادقی با بیان اینکه تیم حریف بازی خوبی داشت و با تعصب کار کرد، گفت: شاید اگر در انتهای بازی بی‌تجربگی تیم حریف رخ نمی‌داد، اوضاع به نفع مس تغیر نمی‌کرد.

وی بیان کرد: بازیکنان مس می‌توانستند بهتر از بازی که انجام دادند کار کنند و قطعا به سبب کم کاری‌هایی که داشتند مواخذه می‌شوند.

سرمربی تیم مس کرمان با اشاره به اینکه تیم مس تلاش دارد روند رو به جلو خود را ادامه دهد گفت: شرایط لیگ امسال سخت‌تر از سال‌های قبل است.

صادقی اظهار کرد: در لیگ امسال همه تیم‌ها با انگیزه مضاعفی به میدان می‌آیند، در نتیجه همه باید تلاش کنند تا جایگاه خوبی در لیگ بدست آورند.

سرمربی تیم هپکو اراک نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی هر دو تیم خوب بود، اما تیمی  برنده شد که از موقعیت‌های خود استفاده کرد.

ایرج رضایی بیان کرد: تصمیم اشتباه من برای متوقف کردن بازی در دقیقه‌های انتهایی  به ضرر تیم هپکو تمام شد.

وی افزود: تیم هپکو در انتهای بازی در شرایط حمله بود و اشتباهم را برای توقف بی‌موقع بازی می‌پذیرم.

سرمربی تیم هندبال هپکو اراک خاطرنشان کرد: مطمئنا در بازی‌های بعدی این شرایط تغییر می‌کند و تیم هپکو می‌تواند روند رو به جلوی خود را پیدا کند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon