زلزله ۴.۵ ریشتری تعدادی از خانه‌های قدیمی منوجان را تخریب کرد

زلزله 4.5 ریشتری تعدادی از خانه‌های قدیمی منوجان را تخریب کرد

خبرگزاری تسنیم: فرماندار منوجان گفت: زلزله صبح امروز، سبب تخریب تعدادی از خانه‌های واقع در روستای لاریان بخش آسمینون این شهرستان شد.

ایوب فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در منوجان، اظهار کرد: پس از وقوع زلزله 4.5 ریشتری در ساعت 2 و 17 دقیقه در این شهرستان، به تعدادی از خانه‌های قدیمی واقع در روستای لاریان بخش آسمینون، آسیب جدی وارد شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون تخریب سه خانه در این روستا گزارش شده است، افزود: در حال حاضر بازرسی‌ها از سایر مناطق این شهرستان برای تعیین میزان خسارت‌های احتمالی ناشی از زلزله صبح امروز ادامه دارد.

فرماندار منوجان با اشاره به اینکه پس از وقوع زلزله 4.5 ریشتری، ستاد بحران در این شهرستان تشکیل شد، گفت: همزمان تیم‌های امداد و نجات به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

فلاحی با تاکید بر اینکه خوشبختانه تاکنون گزارشی درباره تلفات جانی گزارش نشده است، تصریح کرد: در حال حاضر گزارش تخریب سه باب خانه در روستای لاریان بخش آسمینون گزارش شده که با توجه به درصد خسارت وارده، این واحدها غیرقابل سکونت شده‌اند.

وی با بیان اینکه با توجه به گذشت چندین ساعت از زمان وقوع زلزله، احتمال وجود زخمی و یا تلفات انسانی در مناطق زلزله‌زده بسیار بعید است، خاطرنشان کرد: اما احتمال می‌رود منازل بیشتری به سبب وقوع این زلزله آسیب دیده باشند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon