وزیرخارجه نپال «احمدزی» را رسما برای شرکت در نشست سازمان سارک دعوت کرد

وزیرخارجه نپال «احمدزی» را رسما برای شرکت در نشست سازمان سارک دعوت کرد

خبرگزاری تسنیم: دفتر رسانه‌ای ارگ ریاست‌جمهوری افغانستان با انتشار خبرنامه‌ای اعلام کرد که سازمان همکاری‌های منطقه‌ای کشورهای جنوب آسیا یا «سارک» از «اشرف‌غنی احمدزی» رئیس‌جمهور افغانستان برای شرکت در هجدهمین نشست این سازمان، رسما دعوت به عمل آورد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دفتر رسانه‌ای ارگ ریاست‌جمهوری افغانستان با انتشار خبرنامه‌ای اعلام کرد: سازمان همکاری‌های منطقه‌ای کشورهای جنوب آسیا یا «سارک» از «اشرف‌غنی احمدزی» رئیس‌جمهور افغانستان برای شرکت در هجدهمین نشست این سازمان، رسما دعوت به عمل آورد.

خبرنامه می‌افزاید: روز گذشته «مهیندرا بهادری پاندی» وزیرخارجه نپال به نمایندگی از سازمان سارک با احمدزی در ارگ ریاست‌جمهوری افغانستان دیدار کرد.

پاندی در این دیدار رسما دعوتنامه سازمان سارک را به رئیس‌جمهور افغانستان با هدف شرکت در نشست ماه آینده این سازمان تحویل داد.

در این دیدار اشرف‌غنی احمدزی گفت: سازمان سارک برای افغانستان از اهمیت و جایگاه قابل توجهی برخوردار است و به همین دلیل در نشست آینده این سازمان در ماه آینده، قطعا هیئتی از سوی دولت کابل شرکت خواهد کرد.

احمدزی تصریح کرد: در حال حاضر افغانستان و منطقه با خطر مشترک امنیتی مواجه است و نیاز به همکاری‌های مشترک و هماهنگ بیش از پیش احساس می‌شود.

یادآور می‌شود، هجدهمین نشست سازمان همکاری‌های منطقه‌ای کشورهای جنوب آسیا یا «سارک» قرار است در ماه آینده با عنوان «همبستگی برای صلح و رفاه» در کشور نپال با حضور اعضای این سازمان برگزار شود.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان