تأسیس دانشگاه امام صادق (ع) نمونه بارز خدمات آیت‌الله مهدوی‌کنی است

تأسیس دانشگاه امام صادق (ع) نمونه بارز خدمات آیت‌الله مهدوی‌کنی است

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: آیت‌الله مهدوی کنی در هر جایگاهی صادقانه خدمت می‌کرد و نمونه بارز خدمات شایسته ایشان تأسیس دانشگاه امام صادق (ع) بود.

آیت‌الله هادی باریک‌بین در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار کرد: این روحانی آزاده و مجاهد تمام عمر بابرکت خود را در راه تعلیم و تعلم علوم و معارف آل محمد (ص)، تربیت شاگردان برجسته و ممتاز، مبارزه با رژیم منحوس و دیکتاتوری گذشته و همراهی با نهضت امام راحل عظیم‌الشأن سپری کرد.

وی افزود: ایشان پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با پذیرفتن مسئولیت‌های سنگین و حساس که آخرین آن ریاست مجلس خبرگان رهبری بود، منشأ خدمات بسیار ارزنده و ارزشمندی برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی شد که هرگز از یادها فراموش نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در قزوین مهدوی کنی را نمونه بارز یک شخصیت انقلابی برشمرد و عنوان کرد: مهدوی کنی در هر جایگاهی که خدمت می‌کرد همواره تمام توان و تلاش خود را برای اصلاح امور جامعه مسلمانان به کار گرفته و از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: ایشان در سال‌های قبل از انقلاب در سال 42 نیز از یاران صدیق امام بودند و همواره در طول زندگی خود صیانت از مقام ولایت را در اولویت کارهای خود قرار دادند همواره برای به ثمر رسیدن انقلاب نیز تلاش کردند.

آیت‌الله باریک بین تأسیس دانشگاه امام صادق (ع) را از خدمات بارز و ارزنده آیت‌الله مهدوی کنی برشمرد و عنوان کرد: خدماتی که ایشان به انقلاب و اسلام ارائه کرد قابل انکار نیست، و درگذشت ایشان ضایعه‌ای غمبار برای رهروان راه ولایت است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon