روحانی: آیت‌الله مهدوی کنی از سرداران بزرگ صحنه انقلاب بود‌

روحانی: آیت‌الله مهدوی کنی از سرداران بزرگ صحنه انقلاب بود‌

خبرگزاری تسنیم: رئیس‌جمهور در زنجان ضمن تسلیت رحلت آیت‌الله مهدوی کنی، ایشان را یکی از سرداران بزرگ صحنه انقلاب عنوان کرد و گفت: طرح‌های توسعه‌ای استان زنجان در سفر هیئت دولت بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حجت‌الاسلام حسن روحانی دقایقی پیش در بدو ورود به زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای من و هیئت همراه جای خوشحالی است که توفیق پیدا کردیم در مسیر پیشرفت و تعالی کشور در خدمت مردم عزیز استان زنجان باشیم، قرار است در این سفر دو روزه نقطه‌نظرات مردم را برای پیشرفت کار دولت بشنویم و پیشرفت کار را در چند ماهی که از دولت یازدهم می گذرد، مرور و طرح‌های مهم و توسعه‌ای را که در این استان اجرا خواهد شد، بررسی کنیم.

وی افزود: مردم ولایتمدار زنجان و عاشق مکتب ولایت به‌ویژه اباعبدالله الحسین(ع)، با شکوه بیشتری رسیدن ماه محرم را اعلام می‌کنند، این سبب افتخار ماست که در آستانه ماه محرم، در خدمت مردم استان زنجان باشیم و عطر عزاداری حسینی به مشام ما برسد.

رئیس‌جمهور در خاتمه ضمن تسلیت رحلت آیت‌الله مهدوی کنی، ایشان را یکی از سرداران بزرگ صحنه انقلاب عنوان و بیان کرد: امید است ملت ایران در پناه ولایت به راه توسعه خود ادامه دهند و افرادی که برای انقلاب اسلام و مسیر تعالی این انقلاب تلاش کردند، موفق باشند؛ امروز که این یار دیرین انقلاب به دیار حق شتافت به روح آن‌هایی که رفته‌اند درود می‎فرستیم و برای ماندگان نیز آرزوی توفیق داریم. 

به گزارش تسنیم، دیدار با روحانیون، نخبگان، خانواده ایثارگران و شهدا، شرکت در جلسه توسعه و برنامه ریزی و همچنین شرکت در جلسه شورای اداری استان از برنامه‌های سفر 2 روزه رئیس جمهور به استان زنجان است.

مصاحبه مطبوعاتی و رسانه‌ای رئیس جمهور دیگر برنامه وی در سفر به استان زنجان است.

رئیس‌جمهور و کاروان تدبیر و امید پیش از این به استان‌های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل و خراسان رضوی سفر کرده‌اند.

انتهای پیام/آ*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon