آیت‌الله مهدوی‌کنی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیشگام بودند

آیت‌الله مهدوی‌کنی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیشگام بودند

خبرگزاری تسنیم: بسیج اساتید دانشگاه شهید بهشتی با صدور بیانیه‌ای درگذشت آیت‌الله مهدوی‌کنی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، بسیج اساتید دانشگاه شهید بهشتی به مناسبت درگذشت عالم ربانی حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیء

ضایعه جانگداز درگذشت عالم ربانی، یار دیرین حضرت امام‌خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی موجب تاثر و تالم شدید همه اقشار جامعه از جمله دانشگاهیان گردید.

حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی همه عمر گرانبها و پربرکت خویش را در راه تعالی اسلام و انقلاب اسلامی صرف نموده و همواره در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشگام بوده‌اند.

یقینا درگذشت این فقیه فرزانه و روشن ضمیر برای عموم ملت مسلمان ایران خسرانی بزرگ خواهد بود و همه اقشار ملت را در ماتم و سوگ این ضایعه قرار داده است.

یقینا برکات و زحمات عمر ایشان و  همچنین شاگردان ایشان راه این ایشان را  ادامه خواهند داد و در راه تعالی اسلام و انقلاب همچون ایشان خواهند کوشید.

بسیج اساتید دانشگاه شهید بهشتی(ره) این ضایعه عظیم را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید و علمای بلاد، اقشار ملت بزرگ ایران، خانواده گرامی ایشان و جامعه دانشگاهی کشور تسلیت و تعزیت عرض نموده و از حضرت منان علو درجات برای آیت‌الله مهدوی‌کنی و صبر و اجر برای بازماندگان طلب می‌نماید.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon