اضافه خدمت سنواتی مشمولان و کارکنان وظیفه کرمان بخشیده شد

اضافه خدمت سنواتی مشمولان و کارکنان وظیفه کرمان بخشیده شد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده وظیفه عمومی نیروی انتظامی کرمان از بخشش اضافه خدمت سنواتی مشمولان و کارکنان وظیفه استان به مناسبت اعیاد گذشته ( قربان و غدیر) خبر داد.

سرهنگ محمود پارسا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، اظهار کرد: برابر اطلاعیه ستاد نیروهای مسلح مبنی بر پیشنهاد بخشش اضافه خدمت سنواتی مشمولان و کارکنان وظیفه به مناسبت اعیاد گذشته و موافقت مقام معظم رهبری، مشمولان و کارکنان وظیفه با شرایطی خاص از بخشش  اضافه خدمت سنواتی برخوردار می‌شوند.

وی افزود: کلیه سربازان وظیفه که در حال حاضر مشمول به خدمت یا طی دوره آموزشی بوده و دارای اضافه خدمت سنواتی هستند، مورد بخشش قرار گرفته و پس از اتمام خدمت قانونی، ترخیص می‌شود.

فرمانده وظیفه عمومی نیروی انتظامی استان کرمان بیان کرد: اضافه خدمت سنواتی کلیه مشمولان غایب که خود را حداکثر تا 22 بهمن سال 1393جهت انجام خدمت مقدس سربازی معرفی و به خدمت اعزام شدند، مورد بخشش قرار گرفته و پس از انجام خدمت دوره ضرورت از خدمت ترخیص خواهند شد.

سرهنگ پارسا خاطرنشان کرد: تمام کارکنان وظیفه در حین خدمت دارای غیبت سنواتی و مشمولان وظیفه غایبی که تا تاریخ ذکر شده خود را به سازمان وظیفه عمومی معرفی و به خدمت اعزام می‌گردند، علاوه بر بخشش اضافه خدمت سنواتی، برای رسیدن به غیبت سنواتی به مراجع قضایی ذی صلاح معرفی نخواهند شد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon