برنامه‌ریزی برای استقبال از شهدای گمنام در اردبیل انجام شده است

برنامه‌ریزی برای استقبال از شهدای گمنام در اردبیل انجام شده است

خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: برنامه‌ریزی برای استقبال از شهدای گمنام والامقام در استان اردبیل انجام شده و این برنامه‌ها به صورت منظم از فرودگاه تا تشییع و خاکسپاری شهدا انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اقبال عباسی پیش از ظهر امروز در جلسه استقبال از شهدای گمنام استان اردبیل اظهار کرد: متاسفانه تاکنون اهداف فرهنگ ناب شهدا آنطور که باید در جامعه ترویج و تبیین شود انجام نشده و باید در این راستا همگان پیشگام باشند.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای استقبال از شهدای گمنام والامقام در استان اردبیل انجام شده و این برنامه‌ها به صورت منظم از فرودگاه تا تشییع و خاکسپاری شهدا انجام می‌شود.

عباسی افزود: حضور در مراسم شهدا و گرامیداشت نام و یاد و آرمان‌های شهدای والامقام وظیفه همگان است و ما باید قدردان خون شهدای والامقام باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل بیان کرد:‌ ما باید در ارتقای فرهنگ ناب شهدا در جامعه پیشگام باشیم چرا که هر چه داریم از شهدا داریم.

وی با اشاره به آغاز ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) گفت: ‌بعد از 1400 سال همچنان نام و یاد حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) بر سر زبان‌ها جاری است و مردم اردبیل از دیرباز عشق و ارادت خاصی به سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش دارند.

عباسی با تسلیت درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی، رئیس مجلس خبرگان و شیخ وحدت اظهار کرد: مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی در دوران عمر پربرکتش دستاوردهای عظیمی را برای ملت ایران از خود بر جای گذاشته است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon