مراسم شبی با شهدا در اردبیل برگزار می‌شود

مراسم شبی با شهدا در اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان اردبیل گفت: مراسم شبی با شهدا با حضور سخنرانان کشوری و استانی در دانشگاه محقق اردبیل برگزار می‌شود و دستجات عزاداری نیز در این مراسم شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جواد زنجانی پیش از ظهر امروز در جلسه استقبال از شهدای گمنام استان اردبیل اظهار کرد: برنامه ریزی برای استقبال از 6 شهید گمنام در اردبیل انجام شده و روز یکشنبه با حضور پرشکوه مردم شهیدپرور و ولایی اردبیل مراسم استقبال از شهدای گمنام برگزار می‌شود.

وی افزود: شهدای والامقام گمنام روز یکشنبه بعد از انتقال به فرودگاه اردبیل و استقبال مردم برای تشییع به دانشگاه محقق اردبیل انتقال داده می شود.

زنجانی تصریح کرد: مراسم شبی با شهدا با سخنرانی مقامات کشوری و استانی در دانشگاه محقق اردبیل برگزار می‌شود و دستجات عزاداری نیز در این مراسم شرکت می‌کنند.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: میزبانی شهدای گمنام یک توفیق الهی و افتخاری بزرگ برای استان اردبیل محسوب می‌شود.

وی گفت: قدرت اقتداری کنونی کشورمان مدیون خون شهدا بوده وما باید با ولایت‌مداری و بصیرت در ادامه راه شهدا کوشا باشیم.

زنجانی خاطرنشان کرد: باید در ارتقای فرهنگ ناب شهدا در جامعه برنامه‌ریزی اساسی انجام شود تا مردم با فلسفه و فرهنگ شهدا آشنا شوند.

زنجانی تقارن میزبانی شهدای گمنام با ایام محرم را یک عنایت الهی بزرگ دانست و افزود: ‌تقارن این دو حال و هوای خاصی به استان می‌دهد و فضای معنوی و فرهنگی استان را عطرآگین می‌کند.

فرماندار اردبیل اظهار کرد: مردم اردبیل از دیرباز عشق و ارادت خاصی به شهدای والامقام و سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) دارند و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران باوفایش امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon