باید درباره حادثه مرگ خبرنگار پرس تی وی از ترکیه توضیح بخواهیم


باید درباره حادثه مرگ خبرنگار پرس تی وی از ترکیه توضیح بخواهیم

خبرگزاری تسنیم: یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، گفت: باید در مورد حادثه مرگ خبرنگار پرس تی وی از دولت ترکیه توضیح بخواهیم.

علی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز، نظام ما همواره برای اعلام حقانیت اسلام و مسلمانان مظلوم و با محدودیت رسانه‌ای روبه‌رو بوده است و دنیای غرب علی‌رغم شعار آزادی و اطلاع‌رسانی نسبت به حقایقی که بر خلاف سیاست آن‌هاست با خفقان برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: در خصوص خبر کشته شدن خبرنگار شبکه پرس تی‌وی نیز از مظلومیت نظام ماست و اثباتی برای روحیه خفقان سرویس‌های خبری غربی و هم‌پیمان‌های آن‌ها از جمله ترکیه است که علی‌رغم نظر مردم و رشد اسلام با تروریست‌های داعش و تکفیری‌ها همراه شده‌اند.

نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: مظلومیت این شهدا و خون پاکشان که در جهت اطلاع‌رسانی و بیان حقایق ریخته شده، بر همگان اثبات شده است و امیدواریم سیاست‌های غربی هر چه زودتر آشکار و بساط آن‌ها برچیده شود و ما شاهد اثبات حقانیت خود باشیم.

وی افزود: این حق طبیعی نظام ماست که در مورد حادثه مرگ خبرنگار پرس تی وی از دولت ترکیه توضیح بخواهیم که چرا در مقابل یک اقدام معمول رسانه‌ای و حقوق خبرنگاران اقدامات اینچنینی شده و از دستگاه دیپلماسی نیز انتظار داریم حق این خبرنگار شهید را بگیرد.

طاهری در پایان گفت: جامعه خبری نیز وقتی شاهد آسیب دیدن یک همکار است وظیفه دارد از مظلوم دفاع کند و وظیفه انسانی و حرفه‌ای خود را انجام دهد تا خون وی پایمال نشود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon