بیست و سومین همایش سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ‌در کرمان برگزار شد

بیست و سومین همایش سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ‌در کرمان برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: بیست و سومین همایش سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران با حضور ‌معاون حقوقی رئیس جمهور، اعضای کمیسیون قضایی مجلس و اعضای کانون وکلای کشور در خانه شهر کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، رئیس کانون وکلای استان کرمان پیش از ظهر امروز در این همایش از احداث ساختمان جدید در هفت باغ علوی برای کانون وکلای کرمان خبر داد و اظهار کرد: این ساختمان در هشت طبقه است که تاکنون بیش از 68 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

محمد عارفی افزود: در جوار ساختمان هشت طبقه کانون وکلای کرمان  در هفت‌باغ علوی نخستین مهمانسرای کانون وکلای ایران نیز در احداث شده است.

وی با بیان اینکه جای امیرناصرکاتوزیان پدر علم حقوق ایران در این همایش خالی است، بیان کرد: همه وکلا به شکل مستقیم یا غیرمستقیم با وی ارتباط داشتند.

‌رئیس کانون وکلای دادگستری استان کرمان بیان کرد:‌ شاید نخستین کانونی است که ارتباط سایبری کانون وکلای کرمان با دادگستری استان داشته است.

عارفی خاطرنشان کرد: جلسات مشترک کانون وکلا و شورای معاونان دادگستری استان کرمان نیز ‌برگزار می‌شود که در این جلسه مشکلات و مسائل مرتفع می‌شود.

رئیس کانون وکلای دادگستری استان کرمان اظهار کرد: در زندان‌های بزرگ استان کرمان نیز دفاتر وکلا وجود دارد که به افراد مشورت قضایی می‌دهند.

‌عارفی با اشاره به اینکه کانون وکلای دادگستری استان کرمان بدون هیچ امکاناتی تشکیل شد، گفت: اما امروز سه طبقه ساختمان مجهز خریداری کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: به‌دنبال این امر هستیم که در سال‌های آینده کانون وکلای  کرمان به بزرگ‌ترین کانون ایران تبدیل شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon