وحشت نظامیان اسرائیل در مرز غزه از تک تیراندازان مقاومت

وحشت نظامیان اسرائیل در مرز غزه از تک تیراندازان مقاومت

خبرگزاری تسنیم: روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در شماره امروز خود نوشت که سربازان اسرائیلی مستقر در مرز نوار غزه در وحشت هدف قرار گرفتن از سوی تک تیراندازان مقاومت بسر می‌برند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت در یک تحقیق مطبوعاتی که این روزنامه بعمل آورده است، تعدادی از سربازان گشتی اسرائیل در اطراف نوار غزه اذعان کردند از اینکه توسط تک تیراندازان فلسطینی و یا موشک های ضد تانک مقاومت فلسطین هدف قرار گیرند، ترس و واهمه دارند.

این روزنامه همچنین نوشت که با وجود پایان یافتن جنگ غزه، سربازان گشتی اسرائیل در اطراف نوار غزه همچنان در معرض هدف قرار گرفتن از سوی تک تیراندازان فلسطینی قرار دارند.

این تحقیق نشان داد که خودروها و جیپ‌های نظامی گشتی‌های اسرائیلی در مرز نوار غزه حتی در برابر پرتاب سنگ نیز ایمن نیستند.

در همین رابطه یک سرباز اسرائیلی گفت: کافی است تیری از اسلحه یکی از تک تیراندازان معمولی شلیک شود تا چندین سرباز سرنشین جیپ های نظامی زخمی شوند و به همین دلیل است که سربازان احساس ناامنی می کنند.

یک سرباز دیگر نیز که در گشت زنی در اطراف نوار غزه مشارکت داشت، گفت که آرامش کنونی پس از توقف جنگ باعث شده است که سربازان در برابر تک تیراندازان فلسطینی در غزه همانند یک پرنده باشند.

انتهای پیام/پ1

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان