پیکانی: نمایش اسناد و اطلاعات منتشر نشده جنگ تحمیلی در مستند «خط مقدم»

پیکانی: نمایش اسناد و اطلاعات منتشر نشده جنگ تحمیلی در مستند «خط مقدم»

خبرگزاری تسنیم: رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نیروی هوافضای سپاه گفت: ۳۰ سال زحمات شهید طهرانی مقدم در عرصه اقتدار موشکی در مستند«خط مقدم» پخش خواهد شد. در این مستند برای اولین بار اسناد و اطلاعات منتشر نشده جنگ نمایش داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نشست خبری سومین سالگرد شهادت شهید حسن طهرانی‌مقدم صبح امروز 30 مهرماه 93 در فرهنگسرای رسانه برگزار شد.

محمدحسین پیکانی، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نیروی هوافضای سپاه با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی برای بزرگداشت شهید طهرانی مقدم و دیگر شهدای غدیر گفت: کتاب‌هایی در جهت شناساندن گوشه ای از زحمات شهید حسن طهرانی مقدم آماده شده است مهمترین آن نگارش کتاب "خط مقدم" است. کتابی که روحیات جهادی و انقلابی شهید طهرانی مقدم و یارانش را به صورت خوبی بیان کرده است این کتاب در ایام سالگرد شهید رونمایی خواهد شد. همچنین کتاب "ستارگان راه روشن" در مورد شهید طهرانی مقدم و یارانش نوشته شده است که رونمایی خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه بسیاری از مردم شناختی از فعالیت‌های شهید طهرانی‌مقدم ندارند مستندی تهیه شده است به نام خط مقدم که در سه قسمت از صدا و سیما پخش خواهد شد. در این مستند 30 سال زحمات شهید طهرانی مقدم در عرصه اقتدار موشکی به نمایش گذاشته می‌شود. در این مستند برای اولین بار اسناد و اطلاعات منتشر نشده در مورد جنگ به عنوان مستند داستانی و روایی مطرح خواهد شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نیروی هوافضای سپاه در ادامه تصریح کرد: جشنواره‌ سی سال اقتدار موشکی با محوریت شهید طهرانی مقدم تشکیل شده که در بخش‌ها و موضوعات مختلف مقاله، خاطره، دل نوشته، شعر، کاریکاتور و پوستر می‌پذیرد و ارسال مقالات این جشنواره تا 8 آبان‌ماه 93 و اطلاعات مربوط به آن در سایت اقتدار موجود است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران