انتشار گزیده غزلیات اهل‌بیتی(ع) وحید قاسمی در «از آب گذشته»

انتشار گزیده غزلیات اهل‌بیتی(ع) وحید قاسمی در «از آب گذشته»

خبرگزاری تسنیم: وحید قاسمی، شاعر اهل بیت(ع) از انتشار و عرضه آخرین مجموعه شعر اهل بیتی‌اش با عنوان «از آب گذشته» توسط نشر جمهوری خبر داد.

کارش را با روضه‌خوانی آغاز کرد، بعد کربلا رفت و شاعر شد؛ این‌ها هنوز پاسخگوی دغدغه‌های اهل‌بیتی‌اش نیستند؛ پس از مدتی در کنار مداحی و شاعری به کارهای پژوهشی درباره حضرات معصومین(ع) پرداخت و همچنان می‌پردازد. کتابهای «قبیله سلمان» و «جمهوری علوی، پژوهشی در سیره حکومت‌داری امیر مومنان(ع)» از آثار پژوهشی قاسمی است و مجموعه‌هایی چون «اشک نیزه»، «روزی که میخ در شاعر شد» و « 72 کیلومتر بعد از کربلا» برخی از آثار شعری اوست.

این شاعر و پژوهشگر در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اعلام اینکه مجموعه شعر جدیدش منتشر شده است، گفت: «از آب گذشته» گزیده‌ای از غزلیات اهل بیتی(ع) است که اخیرا به همت نشر جمهوری روانه بازار کتاب شده است.

به گفته قاسمی کتاب «از آب گذشته» توسط نشر جمهوری عرضه و توزیع شده و علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند با شماره تلفن‌های 66485112، 33930390 و 22602555 تماس بگیرند.

«از آب گذشته» وحید قاسمی یکی از 14 مجموعه شعری است که نشر جمهوری در قالب پروژه‌ای ادبی اخیرش با شعار «جهان تازه شعر اهل‌بیت(ع)» منتشر کرده است. در این پروژه ادبی 14 مجموعه شعر از 14 شاعر آئینی گنجانده شده است که «آواز لال» محمد سهرابی، «داریم با حسین حسین پیر می‌شویم» علی‌اکبر لطیفیان، «کفشداری یازده» هادی جانفدا، «مشبه به تر» مهدی رحیمی و... برخی دیگر از گزیده شعرهای این مجموعه هستند.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران