ثبت قرارداد ماهینی با تراکتورسازی در هیئت فوتبال تبریز + تصویر

ثبت قرارداد ماهینی با تراکتورسازی در هیئت فوتبال تبریز + تصویر

خبرگزاری تسنیم: درحالی‌که مصاحبه‌هایی مبنی بر حضور ماهینی در ملوان مطرح می‌شود عکس امضای قرارداد این بازیکن با تراکتورسازی در هیئت فوتبال آذربایجان شرقی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، بحث بازیکنان سرباز در ماه‌های اخیر سوژه اول فوتبال ایران شده است که اظهار نظرات متفاوتی در این زمینه صورت گرفته است که در پایان مقرر شد بازیکنان سرباز به تیم‌های نظامی بپیوندند که در این میان تراکتورسازی و ملوان بندر انزلی 2 تیم نظامی لیگ برتر محسوب می‌شوند.

2 روز قبل باشگاه تراکتورسازی با مطرح کردن این خبر که حسین ماهینی بازیکن سابق پرسپولیس و سینا عشوری بازیکن سابق ذوب‌آهن به تراکتورسازی پیوسته است که در این میان امروز اخبار دیگری در رسانه‌ها به چشم خورد.

محجوب مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی با اعلام اینکه ماهینی به ملوان بندر انزلی پیوسته است اخبار شوک بزرگی به تراکتورسازان وارد کرد که سرپرست تراکتورسازی این موضوع را تکذیب کرده و عنوان کرد که این بازیکن در تراکتورسازی بازی خواهد کرد.

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم در تبریز سرانجام به اینجا رسید که رضا تقیون مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال آذربایجان شرقی طی اظهارنظری عنوان کرد که حسین ماهینی قرارداد رسمی خود را با تراکتورسازی منعقد کرده است و باید در این تیم نظامی بازی کند. پس از این اظهارنظر تقیون با درخواست خبرنگار تسنیم عکس امضای قرارداد این بازیکن را در خروجی وب‌سایت رسمی هیئت فوتبال آذربایجان شرقی قرارداد.

این در حالی است که خود ماهینی در اظهارنظر جدیدی ملوان را به عنوان تیم جدیدش معرفی کرده است و باید منتظر ماند و دید سرانجام این بازیکن در کدام تیم نظامی لیگ برتر بازی خواهد کرد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon