حضور مشروط جعفرپور در پرسپولیس

حضور مشروط جعفرپور در پرسپولیس

خبرگزاری تسنیم: بازیکن جدید پرسپولیس به صورت مشروط امکان همراهی سرخپوشان در بازی‌های آینده این تیم را خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی تاج در گفت‌وگو با حمید درخشان قول رسیدگی به پرونده مهدی جعفرپور توسط سازمان لیگ را داده است.

حمید درخشان قصد دارد مهدی جعفرپور را به نفرات تیم خود اضافه کند، این در شرایطی است که این بازیکن در این فصل برای هیچ تیمی بازی نکرده است به همین منظور سازمان لیگ در حال ارزیابی شرایط این بازیکن است.

درباره وضعیت جعفرپور گفته می‌شود که او قبل از پایان مهلت نقل‌وانتقالات نسبت به فسخ قرارداد خود اقدام کرده اما بخشی از کارهای اداری‌اش در سازمان لیگ باقی مانده است.

محمود خوردبین، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در این ارتباط گفت: قبل از بازی با سایپا در آخرین تماسی که با مسئولان سازمان لیگ داشتیم، عنوان کردند که نمی‌توانیم از جعفرپور تا نیم فصل استفاده کنیم این در حالی است که او برای هیچ تیمی بازی نکرده است.

در همین ارتباط حمید درخشان امروز اعلام کرد با توجه به عدم حضور این بازیکن در رقابت‌های نیم فصل و اقداماتی که پیش از شروع فصل برای آزاد شدنش انجام داده بود، گفت‌وگویی با مهدی تاج رئیس سازمان لیگ داشته که در آن مقرر شده این پرونده در چارچوب قانون و آیین‌نامه‌ها مورد بررسی قرار بگیرد. در صورتی که جعفرپور بازیکن آزاد محسوب شود، امکان همراهی سرخپوشان در بازی‌های آینده را خواهد داشت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon