جشنواره بین‌المللی شعر یار و یادگار امام خمینی اسفند ماه برگزار می‌شود


جشنواره بین‌المللی شعر یار و یادگار امام خمینی اسفند ماه برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون فرهنگی مؤسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره) گفت: جشنواره بین‌المللی شعر یار و یادگار امام خمینی(ره)، اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی کمساری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری اظهار داشت: تاکنون بیش از هزار جلد کتاب با محوریت شخصیت و اندیشه‌های امام خمینی(ره) منتشر شده و هرگونه چاپ کتاب یا آثار درباره ایشان باید با مجوز مؤسسه حفظ نشر و آثار امام خمینی صورت گیرد.

معاون فرهنگی مؤسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره) گفت: جشنواره بین‌المللی شعر یار و یادگار امام اسفند ماه امسال برگزار می شود.

وی با بیان اینکه فراخوان ارسال آثار برای شرکت در این جشنواره از امروز صورت گرفته، خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان تا 30 دی ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

کمساری با تاکید بر زنده بودن نام و راه امام راحل در میان نسل سوم و چهارم انقلاب، تصریح کرد: اندیشه امام خمینی(ره)، منبعث از اسلام ناب محمدی(ص) است و همانگونه که آموز‌ه‌های دینی در طول زمان رنگ کهنگی نمی پذیرد، اندیشه‌های امام نیز رنگ کهنگی نمی گیرد.

معاون فرهنگی مؤسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره) گفت: نسل جوان امروز در میادین مختلف علمی و ورزشی حضور دارند و روح معنویت امام خمینی(ره)، استقلال طلبی و استعمارستیزی را در میان جوانان متبلور می کند.

وی با اشاره به دستیابی جوانان کشورمان به موفقیت در عرصه‌‌های هسته ای و نانو، تأکید کرد: اگر امام خمینی(ره) را از نسل جوان امروز بگیریم، در واقع هویت را از آنان گرفته ایم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon