همایش عفاف و حجاب در پارس‌آباد برگزار شد

همایش عفاف و حجاب در پارس‌آباد برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: با حضور امام جمعه اردبیل و مسئولان استانی و شهرستانی، همایش ۳ هزار نفری عفاف وحجاب دانش آموزان دختر متوسطه شهرستان پارس آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل،  امام جمعه اردبیل ظهر امروز در همایش 3 هزار نفری حجاب و عفاف در شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد:رعایت عفاف و حجاب توسط بانوان جامعه نه تنها محدودیت نبوده بلکه مصونیت است و کسانی که با حجاب در جامعه حضور می یابند از ارزش موقعیت بالاتری برخوردارند.

آیت‌الله سیدحسن عاملی تصریح کرد: مقوله حجاب و عفاف مقوله ای بسیار خطیر است که امروز بیشتر از هر زمان دیگری باید توسط زنان و دختران جامعه مد نظر و توجه جدی قرار گیرد.

امام جمعه اردبیل افزود: زنانی که با حجاب کامل در جامعه حاضر می شوند نسبت به بانوان دیگر با ابهت، راحت تر، امن تر و از جایگاه والایی برخوردارند.

عاملی بیان کرد: بانوانی که با بدحجابی و بی حجابی در جامعه ظاهر می شوند در زندگی فردی و اجتماعی خود با آسیب های بسیار جدی مواجه‌اند و در معرض خطرات امنیتی بزرگی قرار دارند و باید در اصلاح خود بیشتر بکوشند تا در معرض هوای نفس قرار نگیرندکه خدای ناکرده در هر دو دنیا گرفتار می شوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل خطاب به زنان و دختران جوان جامعه گفت: این دنیا به منزله یک رستوران غذاخوری نیست که ما فقط در آن برای خوردن، آشامیدن و لذت بردن حاضر شویم و خداوند متعال این دنیا را چنین خلق کرده اند که به غیر از دقت، حکمت و ظرافت چیز دیگری در عالم وجود ندارد چنان که در آفرینش دستگاه عظیم روحی انسان نخستین اشتباه، آخرین اشتباه است و این دستگاه شوخی بردار نیست و دیگر هیچ زمینه ای برای بازگشت دوباره پس از مرگ انسان وجود ندارد.

همایش 3 هزار نفری عفاف وحجاب دانش آموزان دختر متوسطه شهرستان پارس آباد با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و مسئولان استانی و شهرستانی، برگزار شد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon