جشن آزادسازی زندانیان غیرعمد در اردبیل برگزار شد

جشن آزادسازی زندانیان غیرعمد در اردبیل برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: با حضور معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان های کشور جشن آزادسازی زندانیان غیرعمد وغیرکلاهبرداری در محل زندان اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، معاون سلامت و اصلاح و تربیت سازمان زندان های کشور ظهر امروز در مراسم جشن آزادسازی زندانیان در محل زندان اردبیل با قدردانی از زحمات مددکاران و اعضای ستاد دیه اظهار کرد: اسباب توفیق و بهرمندی انسان از رحمت الهی توبه واقعی و ایمان و عمل خالصانه است که باید زندانیان این امر را مورد توجه قرار دهند.

ابوالفضل حجتی پور با اشاره به اشرف مخلوقات بودن انسان و جایگاه خلیفه اللهی او افزود: همین انسانی که در فرهنگ دینی گاه به عظمت و جلال و شکوه از او یاد می شود کاری می کند که  برخی اوقات به عنوان پایین ترین موجود مطرح می شود.

وی با طرح این سوال که انسان چه کند که اشرف مخلوقات باقی بماند و مورد خطاب  قرآن کریم قرار نگیرد که همیشه در خسران و زیان است، بیان کرد: ایمان به خدا و عمل صالح دو نکته و اصل مهم برای خوب بودن بشر است که در صورت فراموشی سبب خسران و نابودی ارزش های والای انسانی می شود.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان‌های کشور از ستاد دیه به عنوان منشا خیر یاد کرده و با قدردانی از دست اندرکاران این ستاد گفت: تلاش ها و خدمات ارزنده این ستاد در کمک رسانی به زندانیان غیرعمد در تامین دیونی که قادر به پرداخت آن نیستند، مشهود ومشخص است.

مدیرکل زندان‌های استان اردبیل نیز در این مراسم با قدردانی از عوامل ستاد دیه و زندان اظهار کرد:  آزادسازی زندانیان به عنوان ناب ترین و ماندگار ترین لحظه ها برای یک زندانبان به شمار می رود.

مراد فتحی افزود: وقتی آزادسازی یک زندانی یا حضور او در کلاس‌های قرآن و نجوایش با خدا و یا مشارکت زندانیان در امور فرهنگی و مذهبی را می بینیم خستگی کار مشقت‌بار زندانبانی از تنمان زدوده می شود.

در این مراسم با همکاری ستاد دیه استان اردبیل و با حضور معاون سلامت و اصلاح و تربیت سازمان زندان‌های کشور 20 نفر از زندانیان جرایم مالی غیرکلاهبرداری و غیرعمد و دیه تصادفات با پرداخت دیون، برگه های آزادی خود را از مسئولان سازمانی دریافت و به آغوش خانوادهایشان بازگشتند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon