راه‌اندازی سامانه VOIP در مراکز سلامت ایران در جهان/صرفه‌جویی سالانه ۱۲۰هزار دلار

راه‌اندازی سامانه VOIP در مراکز سلامت ایران در جهان/صرفه‌جویی سالانه 120هزار دلار

خبرگزاری تسنیم:سامانه تلفنی «VOIP» مراکز سلامت خارجی جمعیت هلال‌احمر از طریق تماس با مرکز درمانی کنیا به طور رسمی و همزمان در ۱۰ مرکز درمانی خارج از کشور راه‌اندازی شد.این سامانه موجب صرفه‌جویی سالانه ۱۲۰ هزار دلار در هزینه‌ تماس‌های تلفن می‌شود.

به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، سید رضا رئیس‌کرمی در مراسم راه‌اندازی سامانه تلفن‌های «VOIP» مراکز سلامت خارج از کشور جمعیت هلال‌احمر اظهار داشت: سامانه تلفنی VOIP با سرمایه‌گذای 100 میلیون تومانی موجب صرفه‌جویی سالانه 120 هزار دلار در هزینه‌های تماس‌های تلفنی مراکز سلامت خارج از کشور می‌شود.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی این سامانه گامی برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی است، عنوان کرد: هم‌اکنون این سامانه در 10 مرکز سلامت خارج از کشور راه‌اندازی شده است و با تکمیل بستر نرم‌افزاری بهره‌برداری‌های بیشتری از این سامانه خواهد شد.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر خاطرنشان کرد: هم‌اکنون سامانه VOIP در مراکز درمانی هلال‌احمر ایران در تاجیکستان، لبنان، افغانستان، غنا، ساحل عاج، کنیا، سومالی، سودان، تانزانیا، مالی و اکوادور راه‌اندازی شده است و تا هفته آینده 8 مرکز سلامت دیگر جمعیت در سایر کشورها هم به این سیستم مجهز خواهند شد.

به گزارش هلال احمر، در حال حاضر جمعیت هلال احمر کشورمان در کشورهای آفریقایی و آمریکای جنوبی بیش از 30 مرکز درمانی دارد که به نیازمندان این کشورهای خدمات درمانی و بهداشتی ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon