معوقات خانواده شهدا امروز واریز می‌شود

معوقات خانواده شهدا امروز واریز می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس بنیاد شهید گفت: گفته‌ام اگر نتوانم این معوقات را پرداخت کنم، استعفا می‌دهم و این مسئله را به آقای دکتر روحانی هم عرض کردم.معوقات خانواده‌های معزز شهدا روز چهارشنبه ۳۰ مهر به حسابشان واریز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید در دیدار با نخبگان شاهد و ایثارگر و نمایندگان تشکل‌های مختلف شاهد و ایثارگر ضمن تسلیت در گذشت آیت الله مهدوی کنی، اظهار کرد: همنشینی با نخبگان و تشکل‌های شاهد ایثارگر برای بنده مایه خرسندی بسیار است. ارتباط نزدیک با تشکل‌های شاهد و ایثارگر برای اینجانب بسیار حائز اهمیت است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تحولات اخیر بنیاد و انتصاب چندین مدیر ایثارگر جوان به جای نیروهای بازنشسته خاطرنشان کرد: از ابتدای فعالیت در بنیاد اعتقاد داشتم که بازنشستگی مدیران باید اعمال شود و در عین حال نیروهای مامور از سازمان ها و نهادهای دیگر نیز به محل کار خود بازگردند. همچنین اعتقاد داشتم که نباید برای اداره بنیاد از خارج از بنیاد مدیر آورد و فقط در سه مورد که چاره ای نداشتیم از چهره های بیرون از بنیاد استفاده کردم.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی افزود: بنده در عین اعتقاد به جوانگرایی معتقدم که انتصاب نیروهای جوان نباید با عجله و شتابزدگی همراه باشد و فرزندان شهیدی هم که وارد عرصه مدیریت می شوند باید به خاطر داشته باشند که حفظ آبروی پدرانشان از همه چیر مهمتر است. فرزندان شهدا باید زینت پدرانشان باشند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به پرداخت معوقات ایثارگران پس از سال ها اظهار کرد: از زمانی که به بنیاد آمدم دغدغه اصلی ام پرداخت مطالبات ایثارگران بود. معوقات ایثارگران رقم بسیار سنگینی بود اما با این وجود مصاحبه کردم و گفتم اگر نتوانم این معوقات را پرداخت کنم، استعفا می‌دهم و این مسئله را به آقای دکتر روحانی هم عرض کردم.

معاون رئیس جمهوری افزود: دغدغه بار سنگین پرداخت معوقات خواب را از من گرفته بود. با این وجود با حمایت‌های رئیس جمهوری محترم در وقت وعده داده شده معوقات ایثارگران پرداخت شد. رئیس جمهوری گاه در جلسات هیات دولت برای حل مشکل ایثارگران به برخی مسئولان نهیب می زد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره زمان پرداخت معوقات خانواده های شهدا، اظهار داشت: معوقات خانواده‌های معزز شهدا روز چهارشنبه 30 مهر به حسابشان واریز می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران