پیروی از ولایت امنیت پایدار در جامعه اسلامی را به دنبال دارد

پیروی از ولایت امنیت پایدار در جامعه اسلامی را به دنبال دارد

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی گفت: پیروی و تبعیت از ولایت از عوامل مهم ایجاد امنیت پایدار در جامعه بوده که نیروی انتظامی نیز همواره در خط ولایت حرکت می کند و با ولایتمداری تا کنون به خوبی درخشیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در دیدار با فرمانده ناجا کشور در اراک با اشاره به اینکه در سایه اقتدار و صلابت نیروی انتظامی باید فضای جامعه همیشه برای مخلان امنیت ناامن باشد اظهار کرد: نیروی انتظامی باید تامین امنیت درابعاد اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و به ویژه امنیت اخلاقی بوده که این موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و خواسته مردم کشورنیزاست.

وی افزود: در راستای ترویج عبادت و بندگی در جامعه باید امنیت و اقتصاد و معیشت مردم تامین شود که مهم‌ترین وظیفه نیروی انتظامی تامین امنیت و برقراری نظم در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: نیروی انتظامی در طول سال در راستای تامین امنیت و برقراری نظم در جامعه بسیار تلاش کرده که باید این مهم درمعرض دید عموم قرار بگیرد وبا تحلیل از عملکرد یک ساله نقاط قوت تقدیر و نقاط ضعف نیز برطرف شود.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی حافظ امنیت و نظم پایدار در کشور بوده گفت: نظم و امنیت حاکم بر جامعه مرهون تلاش نیروهای جان برکف نیروی انتظامی بوده که نیروی انتظامی در ابعاد مختلف و گسترده‌ای فعالیت می‌کنند.

وی افزود: یکی ازعوامل موفقیت نیروی انتظامی درماموریت‌های خود خودسازی ماموران پلیس بوده که ماموران نیروی انتظامی باید با خودسازی، ایمان، تقوا، خداترسی، رعایت عدل و انصاف و معنویت به رسالت خویش عمل کنند.

نماینده‌ولی‌فقیه‌در استان مرکزی‌تصریح کرد: ولایتمداری‌از عوامل‌مهم ایجادامنیت پایدار در جامعه بوده‌و نیروی انتظامی مسیرتکامل را با حرکت درخط ولایت و رهبری حرکت کرده توانسته پشت سر بگذارد.

آیت‌الله‌دری نجف آبادی با اشاره به اینکه مهربانی با مردم از عوامل ایجاد امنیت در جامعه است گفت: رضایت و اعتماد مردم سبب شده که حمایت مردم از نیروی انتظامی تامین کننده امنیت در جامعه است.

وی افزود: مردم از پلیس انتظار دارند که با قوت، قدرت، سریع و به هنگام عمل کند و با آمادگی کامل و مقتدرانه در صحنه حضور داشته باشد که همین سرعت عمل پلیس می تواند مایه آرامش مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مردم باید به آرمان‌های نیروی‌انتظامی وفادار باشند و زیرا در سال‌های گذشته در سایه عملکرد مثبت و سازنده این افراد اعتماد عمومی در جامعه افزایش یافته است.

آیت الله‌دری نجف آبادی با اشاره به شهداء نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی درراستای اهداف متعالی خود بیش از 3 هزار و 700 شهید را تقدیم کرده که این مهم برگ زرینی در افتخارات جمهوری اسلامی و نظام مقدس اسلام وایران است.

وی افزود: نیروی انتظامی باید در ایام عاشورا و تاسوعا با برهم زنددگان نظم عمومی که با انجام‌اعمال عوام فریبانه اعتقادات مردم را جریحه دار می‌کنند و در برپایی مراسم اخلال ایجاد می کنند برخورد قاطع داشته باشد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon