صدا و سیما مشکل پخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر را برطرف کند

صدا و سیما مشکل پخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر را برطرف کند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با بیان اینکه فوتبال در تمام دنیا بخش عمده ای از درآمدهایش را از حق پخش تلویزیونی کسب می‌کند، گفت: فکر می‌کنم کفاشیان در این زمینه حق دارد و بالاخره این مشکل باید رفع شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از انزلی، علیرضا منصوریان دقایقی پیش در نشست خبری پس از تساوی نفت تهران و ملوان انزلی، اظهار کرد: مقید هستیم تا در کنفرانس قبل و بعد از بازی برسیم

وی با بیان اینکه انزلی و گیلان فوتبال خیز است، افزود: خوشحالم که هواداران ملوان به ورزشگاه آمدند و از صدا و سیما می‌خواهم که هر چه سریع‌تر موضوع پخش تلویزیونی مسابقات را حل کنند.

سرمربی نفت تهران با بیان اینکه فوتبال در تمام دنیا بخش عمده ای از درآمدهایش را از حق پخش تلویزیونی کسب می‌کند، گفت: فکر می کنم کفاشیان در این زمینه حق دارد و بالاخره این مشکل باید رفع شود.

منصوریان با بیان اینکه چمن ورزشگاه تختی انزلی دوباره به دوره گذشته برگشته است و کیفیت ندارد، تصریح کرد: چمن ورزشگاه در بازی ما تاثیر مستقیم داشت و ما می‌دانستیم که در انزلی چه می‌خواهیم و تا 20 ثانیه آخر و تمام بازی پیروز بودیم.

وی تأکید کرد: اخراج حسن جعفری از ملوان به ما کمک کرد ولی از بازیکنانم ناراحتم و انتظارات بیشتری داشتم و فکر می‌کنم با بازی حرفه‌ای فاصله داریم که باید به آن برسیم.

سرمربی نفت تهران با تمجید از هواداران ملوان انزلی گفت: هواداران ملوان انزلی کارشناس فوتبال هستند و با فوتبال زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/ ب

 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon