تراکتور در جبران نتیجه ناکام ماند


تراکتور در جبران نتیجه ناکام ماند

خبرگزاری تسنیم: شاگردان رسول خطیبی در پایان نیمه نخست موفق نشدند نتیجه را جبران کنند و مقابل میهمان خود مغلوب شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و پیکان تهران در حالی از ساعت 17 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز شد که سعید دقیقی بازیکن سال گذشته این تیم و بازیکن فعلی پیکان در دقیقه 2 روی ارسال فشنگچی نخستین گل این مسابقه را به ثمر رساند.

در ادامه سرخ پوشان میزبان برای جبران نتیجه رو به جلو کار کردند تا گل تساوی را به ثمر برسانند که در این میان شوت ادینهو از پشت محوطه جریمه توسط رحمتی مهار شد.

پس از این توپ در دقیقه 17 این بازیکن برزیلی تراکتور از کنارین نفوذ کرد که شوت او پس از برخورد به مدافع پیکان به تیرک دروازه رحمتی برخورد کرده و راهی کرنر شد.

در دقیقه 20 فرشاد احمدزاده یک موقعیت گل دیگر روی دروازه پیکان ایجاد کرد که ضربه سر این بازیکن را دروازه بان پیکان مهار کرد.

دو دقیقه بعد مهدی کیانی توپ سرگردان در فاصله دور را دریافت کرد که شوت سرکش این بازیکن به تیرک دروازه رحمتی برخورد کرد تا برای دومین بار در چند دقیقی پیاپی تیر دروازه پیکان به لرزه در بیاید. توپ برگشتی از این صحنه به سعید دقیقی رسید که این بازیکن موفق نشد در مقابل دروازه تراکتور گل دوم خودش و تیمش را به ثمر برساند.

پس از این موقعیت های خطرناک دقایقی کار در میانه میدان در جریان بود و دو تیم موفق نبودند صحنه‌های گلزنی خاصی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند تا اینکه در وقت های اضافی نیمه نخست ادینهو بار دیگر در محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت محکم این بازیکن از کنار زمین به بیرون رفت.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon