استیلی: با ۶ بازیکن زیر ۲۱ سال سپاهان را شکست دادیم/ بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم

استیلی: با 6 بازیکن زیر 21 سال سپاهان را شکست دادیم/ بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم

خبرگزاری تسنیم: سر مربی تیم راه‌آهن تهران گفت: با شش بازیکن زیر ۲۱ سالمان توانستیم تیم سپاهان را شکست دهیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حمید استیلی پس از دیدار تیم‌های سپاهان و راه‌آهن که با پیروزی راه‌آهنی‌ها در ورزشگاه تختی همراه بود، گفت: بازی خوب و بسیار سختی بود. ما شش بازیکن زیر 21 سال داشتیم که با وجود آنها توانستیم سپاهان را شکست دهیم. ما فقط چهار یا پنج موقعیت صددرصد گل داشتیم که منجر به گل نشد و اگر آنها گل شده بودند با نتیجه بهتری بازی را برده بودیم.

وی افزود: در این دیدار حفظ توپ سپاهانی‌ها بیشتر بود اما از نظر موقعیت ما بر آنها برتری داشتیم. با این حال من از بچه‌های تیمم تشکر می‌کنم که بسیار تاکتیک‌پذیر هستند. 

وی خاطرنشان کرد: بی‌تردید اگر مشکلات تیم ما حل شود، با روحیه بهتری به بازی‌ها ادامه می‌دهیم. ما باید چهار روز دیگر در جام حذفی با تیم پرسپولیس تهران مسابقه بدهیم و این دیدار بسیار سخت است. باید خودمان را از فردا برای این دیدار آماده کنیم.

استیلی عنوان کرد: ما 16 بازی بود که سپاهان را نبرده بودیم. از سال 84 تاکنون راه‌آهن، سپاهان را شکست نداده بود و بعد از 9 سال توانستیم این تیم سازمان یافته را ببریم. به اعتقاد من اگر بخواهیم تک تک خطوط را مورد برسی قرار دهیم حتی در خطوط دفاع و حمله سپاهانی‌ها بهتر از ما بودند اما ما با وجود بازیکنان جوان‌مان بازی بهتری ارائه دادیم.

وی گفت: برنامه‌ریزی ما برای پنج سال آینده است تا سال به سال بتوانیم بهتر شویم و در نهایت به آن چیزی که مدنظر ماست، برسیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon