البغدادی باید اعتراف کند که به نفع «سیا» دست به قتل عام مسلمانان زده است

البغدادی باید اعتراف کند که به نفع «سیا» دست به قتل عام مسلمانان زده است

خبرگزاری تسنیم: رئیس جمهوری چچن درباره سرکرده داعش و نحوه تاسیس این گروه مطالب بسیار مهم را فاش کرده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری الخبر، رمضان قادروف رئیس جمهوری چچن اعلام کرد: هم اکنون مردانی را برای تعقیب تندروی تروریست و سرکرده گروه دولت اسلامی در عراق و شام به سوریه و عراق اعزام کرده‌ام که تاکنون این نیروها موفق به کشف محل مخفی شدن ابوبکر البغدادی سرکرده داعش نشده اند.

رئیس جمهوری چچن در ادامه اظهار داشت: البغدادی بعد از دستگیری باید اعتراف کند که به نفع سرویس اطلاعات مرکزی آمریکا «سیا» دست به قتل عام مسلمانان زده است و باید در این رابطه رسما ً عذرخواهی کند و تمام وابستگان به وی که شیطان های گمراهی هستند به کشورهایی که از آنجا آمده اند باز گردند درغیر این صورت همه آنها باهم باید کشته شوند.

گفتنی است قادروف پیش از این نیز گفته بود که ژنرال دیوید پترائوس فرمانده سابق نیروهای ائتلاف بین المللی در عراق ابوبکر البغدادی سرکرده داعش را برای این منظور به خدمت گرفته است.

قادروف در بخش دیگری از سخنانش تهدید کرد: ما تمام چچنی هایی که به عضویت این گروه تروریستی در امده و درکنار داعش می جنگند را خواهیم کشت و برای ما فرقی نمی کند در کجا باشند به هر حال آنها را می کشیم و در این باره به جوانان چچنی توضیح خواهیم داد که پیوستن به داعش در واقع به مثابه انجام اقدامات تروریستی و پیوستن به شیطان است و در این راه سرانجام جوانان یا کشته شدن به عنوان تروریست یا کشتن برادران مسلمان دیگر به عنوان تروریست است.

رئیس جمهوری چچن در ادامه همچنین خواستار قطع کامل شبکه اینترنت در سراسر خاک چچن شده است و در این باره گفت: درست است که این تصمیم می تواند پیامدهای منفی برای کشور چچن از نظر اقتصادی و اجتماعی و سیاسی به بار آورد اما همین که خطر کشتن مسلمانان به دست یکدیگر را از بین ببریم و اینترنت را قطع کنیم سودش به ضررش می ارزد.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت