۶۸ درصد جمعیت روستایی میامی از گاز طبیعی برخوردارند

68 درصد جمعیت روستایی میامی از گاز طبیعی برخوردارند

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره گاز شهرستان میامی گفت: ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۶۸ درصد جمعیت روستایی شهرستان میامی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان سمنان، محمد کامرانی اظهار کرد: این میزان بهره‌مندی از نعمت گاز، با اجرای 253 کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه گازرسانی صورت گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر، 100 درصد از مجموع هزار و 340 خانوار شهری و شش هزار و 683 خانوار از مجموع 9 هزار و 719 خانوار یعنی 68 درصد خانوارهای روستایی شهرستان میامی از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

رئیس اداره گاز شهرستان میامی بیان کرد: در حال حاضر، بیش از 253 کیلومتر خط تغذیه و شبکه گازرسانی در بخش‌های شهری و روستایی در میامی انجام‌شده است.

کامرانی از اجرای خط تغذیه بخش‌های فرومد و کلاته‌های شرقی و هونستان نیز با متراژ بیش از 30 کیلومتر به‌منظور بهره‌مندی 10 روستای بخش هونستان و چهار روستای بخش فرومد از گاز طبیعی در قالب مرحله نخست خبر داد.

وی عنوان کرد: با اتمام پروژه شبکه داخلی این روستاها در قالب فاز دوم درمجموع دو هزار و 691 خانوار دیگر روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند و سهم بهره‌مندی خانوارهای روستایی در این شهرستان به 96 درصد خواهد رسید.

رئیس اداره گاز شهرستان میامی از مردم این شهرستان خواست تا با استفاده از لوازم گازسوز استاندارد علاوه بر رعایت موارد ایمنی، صرفه‌جویی در استفاده از این فرآورده باارزش را در نظر بگیرند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon