ورزشکاران مازنی از نبود خانه تخصصی ووشو رنج می‌برند

ورزشکاران مازنی از نبود خانه تخصصی ووشو رنج می‌برند

خبرگزاری تسنیم: نائب رئیس هیئت ووشو مازندران با اشاره به وجود ورزشکاران مستعد در رشته ورزشی ووشو در استان، گفت: ورزشکاران مازنی از نبود خانه تخصصی ووشو رنج می برند.

محمد صباح رنجبر در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در ساری، از برگزاری مسابقات استانی ووشو در بخش آقایان و بانوان دی ماه امسال در استان، خبر داد.

وی افزود: این رقابت‌ها با حضور ووشوکاران تمام شهرستان‌ های استان مازندران در چهار رده سنی برگزار می‌شود.

رنجبر با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در دو بخش نمایشی تالو و مبارزه ساندا به رقابت با یکدیگر می‌ پردازند، افزود: منتخبان این دوره از مسابقات به عضویت تیم منتخب ووشو استان دعوت می شوند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات انتخابی استانی ووشو در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

نائب رئیس هیئت ووشو مازندران، هدف از برگزاری این رقابت‌ ها را معرفی استعدادهای برتر رشته ورزشی ووشو در  مازندران عنوان کرد و یادآور شد: بسیاری از ورزشکاران مستعد این رشته در طول مسابقات استانی معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه هدف ما گسترش دوستی با ورزش ووشو است، گفت: ورزش موجب سلامت روح و روان و در پی آن سلامت جسم را به همراه دارد.

رنجبر گفت: نداشتن خانه تخصصی ووشو در مازندران معضل جدی بوده که این مسئله نیاز به توجه بیشتر و کمک مسئولان استان دارد.

نایب رئیس هیئت ووشو مازندران افزود: در شروع فعالیت قهاری، هیئت ووشو استان جز هیئت های هفتم تا دهم کشور بود و طبق قولی که  در آغاز فعالیت خود داده بود، زودتر از برنامه‌ریزی 4 ساله توانست مازندران را جز سه هیئت برتر کشور کند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon