تابلوهای اطلاع رسانی در مجتمع های رفاهی بین راهی مازندران نصب می‌شود

تابلوهای اطلاع رسانی در مجتمع های رفاهی بین راهی مازندران نصب می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران از نصب تابلوهای اطلاع رسانی در مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی استان در سال ۹۳ خبر داد.

احمد آفرین محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بابل، اظهار کرد: در جهت رسالت اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان مبنی بر حمایت از سرمایه گذاران در زمینه مجتمع‌های خدماتی-رفاهی، این اداره کل از ابتدای امسال تاکنون با اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال، اقدام به نصب تابلوهای اطلاع رسانی در  مجتمع های خدماتی- رفاهی  استان کرده است.

وی افزود: بر این اساس 9 مجتمع خدماتی -رفاهی در حال بهره برداری زیر پوشش تابلوهای مذکور قرار گرفته و اطلاعات مربوط به امکانات و خدمات ارائه شده در آنها از طریق تابلوهای مذکور به اطلاع مسافران رسانده می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های مازندران  گفت: نخستین همایش سیستم های حمل و نقل هوشمند جاده‌ای، دی ماه 1393 توسط سازمان راهداری و حمل نقل جاده‌ای برگزار می‌شود.

محمدزاده بیان کرد: این همایش با هدف ارتقا دانش آی تی اس در حمل ونقل جاده‌ای، برقراری ارتباط موثر بین سازمان، صنعت و دانشگاه که در نهایت منجر به ارتقا ایمنی در حمل و نقل جاده ای شود، برگزار می شود.

مازندران دارای 10 هزار و 100 کیلومتر راه اصلی و فرعی است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon