قاضی‌زاده هاشمی: امسال ۴۰ بیمارستان در سطح کشور به بهره‌برداری می‌رسد


قاضی‌زاده هاشمی: امسال 40 بیمارستان در سطح کشور به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری تسنیم: وزیر بهداشت با اشاره به بهره‌برداری از چند بیمارستان جدید در ماه‌های آتی اعلام کرد: تا پایان امسال ۴۰ بیمارستان به زنجیره‌ بیمارستان‌های کشور افزوده می‌شود.

به گزارش خبرنگار تسنیم از زنجان٬ سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در پایان سفر استانی دولت در جمع خبرنگاران به بیمارستان‌های افتتاح شده در سال‌های گذشته اشاره و اظهار کرد: چند بیمارستان در دولت قبل افتتاح شده ولی به دلیل نبود تجهیزات کافی مورد استفاده قرار نگرفته‌اند.

وی با بیان اینکه چندین بیمارستان افتتاح شده در دولت قبل راکد مانده و بهره‌برداری نشده‌اند، افزود: این بیمارستان‌ها به دلیل عدم وجود تجهیزات و کمبود نیروی انسانی مورد استفاده قرار نگرفتند.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه پیگیری‌هایی برای بهره‌برداری از این بیمارستان‌های نیمه‌کاره انجام شده است، تصریح کرد: تا پایان امسال 40 بیمارستان افتتاح می‌شود.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به وعده اداره راه و شهرسازی برای بهره‌برداری از چند بیمارستان در سطح کشور، افزود: اداره راه و شهرسازی 29 بیمارستان را تجهیز می‌کند.

وی همچنین به کتاب ارزش‌گذاری نسبی خدمات اشاره کرد و گفت:‌ با بازنگری کتاب ارزش‌گذاری نسبی خدمات بسیاری از مشکلات در حوزه قیمت‌گذاری خدمات پزشکی برطرف شده است.

وزیر بهداشت و درمان در پایان خاطرنشان کرد: کتاب ارزش‌گذاری نسبی خدمات فرصتی برای افرادی است که به دنبال فضای کار و تلاش سالم هستند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon