ذوب‌آهن مستحق شکست برابر فولاد بود

ذوب‌آهن مستحق شکست برابر فولاد بود

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم ما در نیمه اول فرصت‌هایی را داشت اما در نیمه دوم بد بازی کرد و در کل مستحق شکست مقابل فولاد خوزستان بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، قاسم حدادی‌فر پس از شکست تیم ذوب‌آهن اصفهان برابر فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی، اظهار کرد: تیم ما در نیمه نخست فرصت‌هایی داشت و می‌توانست با به ثمر رساندن آن پیروز شود که نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم.

وی بیان کرد: تیم ما در نیمه دوم قابل تعریف نبود و شرایط خوبی نداشت؛ متأسفانه تیم ما خوب نبود و مستحق این باخت بود چرا که بازی خوبی را به نمایش نگذاشت اما امیدوارم بتوانیم این شکست را در آینده جبران کنیم.

هافبک تیم ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: من امیدوارم تیم از این شرایط خارج شود اما این مسئله سخت است چراکه شرایط تیم‌ها قابل پیش‌بینی نیست و نتایج به هم نزدیک است به همین دلیل نمی‌توانی شرایط را پیش‌بینی کنیم اما امیدوارم بتوانیم این نتیجه را در دیدار‌های بعدی جبران کنیم.

وی درباره تعویض دیر هنگام مصطفی شجاعی و محسن مسلمان، افزود: من نمی‌توانم درباره مسائل فنی تیم باشگاه تصمیم گیرم و باید به نظر کادرفنی احترام گذارم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon