دبیری با اصغری مقدم قهرمانی خود را تکرار می‌کند

دبیری با اصغری مقدم قهرمانی خود را تکرار می‌کند

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم دبیری تبریز با مفید خواندن حضور اصغری مقدم در نیمکت این تیم گفت: من فکر می‌کنم دبیری بتواند نتایج خوبی بگیرد و با آقای اصغری مقدم مثل سال قبل قهرمان شود.

فرهاد فخیم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره دیدار تیم‌های مس سونگون و دبیری تبریز اظهار کرد: بازی شرایط سختی دارد چون مس سونگون که در هفته قبل باخته است، این هفته با تمام قوا می‌آید تا بازی را ببرد.

بازیکن تیم دبیری افزود: مس سونگون نسبت به ما از آمادگی بیش‌تری برخوردار است چون ما در هفته‌های گذشته یک سری تغییر و تحول‌هایی در کادر فنی داشتیم اما امیدواریم بتوانیم بازی را ببریم و دوباره به همان دبیری واقعی تبدیل شویم.

وی با اظهار این‌که فشار بالایی بر روی دبیری است، تأکید کرد: این تیم سال پیش قهرمان شد و امسال هم مدعی قهرمانی هست اما نتایج نسبت به سال گذشته خیلی ضعیف است بااین‌حال ما توانستیم تحت شرایط سخت فردوسی مشهد را شکست دهیم و انشالله با برد مس سونگون وضعیتمان بهتر شود.

فخیم در مورد همکاری همزمانش با دو باشگاه تصریح کرد: من به‌عنوان مدیر فنی به تیم پایا سازه کمک می‌کنم ولی آنجا خیلی فعالیت نمی‌کنم و وقت زیادی نمی‌گذارم و فقط به خاطر رفاقتی که با مدیرعامل و مالک پایا سازه دارم به آن‌ها کمک می‌کنم.

بازیکن تیم دبیری با مفید خواندن حضور اصغری مقدم در نیمکت این تیم، خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم دبیری بتواند نتایج خوبی بگیرد و با آقای اصغری مقدم مثل سال قبل قهرمان شود.

فخیم در مورد تیم‌های مدعی امسال عنوان کرد: گیتی پسند، ماهان تندیس قم، فرش آرا و مس سونگون تیم مدعی این فصل هستند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon