باشگاه دبیری بازیکن را به مربی ترجیح داد/ خواستار اخراج ۲ بازیکن بودم

باشگاه دبیری بازیکن را به مربی ترجیح داد/ خواستار اخراج 2 بازیکن بودم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی سابق تیم فوتسال دبیری گفت: من ۲ نفر از بازیکنانی که در بازی پایا سازه عامل باخت بودند خواستم از تیم کنار بگذارند که با مخالف باشگاه روبه‌رو شدم.

حسین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره جدا شدنش از تیم فوتسال دبیری اظهار کرد: وقتی تیم ما به پایا سازه باخت گفتند تیم نتیجه نگرفته است و وقتی من به سر تمرین می‌رفتم زنگ زدند و گفتند سر تمرین نرو و قرار است نفرات جدیدی بیاید.

سرمربی سابق دبیری با اعلام این‌که خواستار کنار گذاشته شدن دو بازیکن از تیم شده بود افزود: من 2 نفر از بازیکنانی که در بازی پایا سازه عامل باخت بودند خواستم از تیم کنار بگذارند که با مخالف باشگاه روبه‌رو شدم.

وی با رد نظر مالک باشگاه که در گفت‌وگو با تسنیم گفته بود اگر این بازیکنان کنار می‌رفتند تیم از لحاظ تعداد نفرات دچار مشکل می‌شد، تأکید کرد: ما 6 بازیکن امید داشتیم که هرکدام از این‌ها می‌توانستند یک تیم را نجات دهند ولی آن‌ها به بازیکنان امید اعتقادی نداشتند و با نظر من مخالفت کردند درحالی‌که این امیدها آینده تیم را می‌ساختند چون واقعاً بازیکنانی خوبی بودند.

شمس در مورد مصاحبه‌اش مبنی بر اینکه باشگاه دست خیانت کننده‌ها را باز گذاشته و دست مرا بسته تصریح کرد: به بنده گفتند مصاحبه نکن من هم قبول کردم و مصاحبه نکردم اما آقای اصغری مقدم بعد از بازی فردوسی مصاحبه کرد.

وی در مورد احتمال تکرار قهرمانی توسط تیم دبیری عنوان کرد: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است و فاصله‌ها نزدیک است چون فقط 8 بازی انجام‌شده است و 54 امتیاز دیگر قرار است تقسیم شود پس احتمال و امید قهرمانی وجود دارد.

شمس با اظهار این‌که هیچ‌وقت به باشگاه دبیری برنمی‌گردد، خاطرنشان کرد: به‌هیچ‌عنوان دیگر با دبیری همکاری نخواهم کرد البته من از تصمیم آقای دبیری ناراحت نیستم بلکه از بازیکن‌سالاری ناراحتم چون آن‌ها بازیکن را به مربی ترجیح دادند.

سرمربی سابق دبیری درباره کم‌کاری 2 بازیکن موردنظر عنوان کرد: فیلم بازی‌ها موجود است و هرکس نگاه کند می‌فهمد چه کسانی در بازی با پایا سازه و ماهان تندیس توپ را لو می‌دهند و باعث می‌شوند تیمی که گیتی پسند را در اصفهان 5-3 برد در خانه از تیمی 6 گل می‌خورد که هیچ بردی نداشت.

وی گفت: من هم همه این‌ها را بررسی کردم و تمام مشکلات را نوشتم و همین فیلم‌ها را به باشگاه نشان دادم ولی آن‌ها قبول نکردند و گفتند این خیانت نیست بلکه کم‌کاری هست درحالی‌که من معتقد بودم این حرکات را نمی‌توان کم‌کاری فرض کرد و اسمش خیانت است.

شمس خاطرنشان کرد: در کل انتظارم از دوستان تبریزی بیش‌تر از این بود و دوست داشتم همان‌طور که خوش‌استقبال بودم خوب هم بدرقه شوم که این‌طور نشد و من توقع بد بدرقه شدن را نداشتم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon