بخشداران مرکزی سراوان و مهرستان معرفی شدند

بخشداران مرکزی سراوان و مهرستان معرفی شدند

خبرگزاری تسنیم: در مراسمی‌هایی با حضور مسئولان، ریش سفیدان، معتمدان، علما و روحانیون، بخشداران مرکزی شهرستان سراوان و مهرستان معرفی و منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سراوان، جلسه تودیع و معارفه بخشدار مرکزی و معاون سیاسی و اجتماعی شهرستان سراوان با حضور فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری، دهیاران و شوراهای اسلامی، معتمدان و مسئولان شهرستان در فرمانداری سراوان برگزار شد.

فرماندار سراوان در این مراسم اظهار کرد: لازمه هر تغییر و تحولی جابه‌جایی است و بر اساس خواست و مطالبات مردم انجام می‌شود.

درویش نارویی گفت: نگاه به لیاقت و شایستگی افراد یکی از مهم‌ترین اهداف در تغییرات است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: شهرستان سراوان بالاترین پتانسیل‌های فرهنگی و اجتماعی در حوزه بخش مرکزی را دارد و از سرمایه‌های اجتماعی خوبی برخوردار است که در این رابطه تلاش و جدیت مسئولان صف را دو چندان کرده است.

فرماندار سراوان بیان کرد: یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که باید مردم را در کارها به مشارکت گرفته و این تعامل را با مردم در سطح قبولی اجرا کنیم.

نارویی خطاب به بخشدار مرکزی جدید و معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری این شهرستان، تصریح کرد: حرکت در بسترهای اجرایی یا تأثیر از رویکردهای دولت است و مدیران باید به سیاست‌های دولت آگاه باشند و در این مسیر حرکت کنند و برنامه‌های دولت را در اولویت کاری قرار بدهند.

وی عنوان کرد: معیشت و اقتصاد مردم این شهرستان یکی از نکات حائز اهمیت است که باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.

فرماندار سراوان گفت: شهرستان سراوان دارای مزیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف است که اگر به این مزیت‌ها توجه شود تحول عظیمی در اقتصاد و معیشت مردم رخ خواهد داد.

نارویی به مدیران جدید تأکید کرد: یکی دیگر از مؤلفه‌های مهم منطقه مرزی شهرستان سراوان، مقوله امنیت است که تلاش برای عمران و آبادانی منطقه نیازمند بستر مناسب امن و آرام است که باید در این موازات توان خویش را به کار گرفته تا اقدام ارزشمندی برای مردم این منطقه انجام شود.

وی عنوان کرد: همکاران و مدیران باید با استفاده از امکانات و منابع موجود در شهرستان با مدیران شهرستانی تعامل برقرار کنند و اهداف خود را دنبال تا موفقیت‌های چشمگیری در پی داشته باشند.

در این مراسم، ابراهیم کیخا بخشدار مرکزی سابق شهرستان سراوان به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری این شهرستان معرفی و از خدمات وی در طول مدت تصدی بخشداری قدردانی شد و نوید ملازهی مشاور جوان فرماندار به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان معرفی شد.

همچنین مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان مهرستان نیز با حضور فرماندار، ریش سفیدان، علما و روحانیون و جمع زیادی از مردم ولایتمدار و شهید پرور این منطقه برگزار شد.

در این مراسم از زحمات مهدی سرابندی بخشدار مرکزی مهرستان تقدیر و ناصر درازهی به عنوان بخشدار مرکزی جدید شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/ آ
 
 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon