اختصاص بودجه‌ای مستقل ویژه حل مشکلات مسکن‌ مهر خراسان‌رضوی

اختصاص بودجه‌ای مستقل ویژه حل مشکلات مسکن‌ مهر خراسان‌رضوی

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: بودجه‌ای مستقل برای حل مشکلات مسکن مهرخراسان رضوی اختصاص یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، سیدمحمد پژمان دقایقی پیش در جمع خبرنگاران در حاشیه برگزاری نشست اعضای کمیسیون عمران مجلس با شهر در مشهد، اظهار کرد: مسائل فرهنگی شهر مشهد باید مد نظر قرار بگیرد، زیرا بافت فرسوده شهر مشهد می‌تواند زمینه ساز مشکلات بسیار زیادی می شود.

وی با اشاره به اینکه توجه به بافت فرسوده شهر مشهد مسئله‌ای بسیار مهم و اساسی است، تصریح کرد: برای برطرف شدن مشکلات این حوزه نیازمند مساعدت‌های کمی و کیفی از طرف دولت و مجلس هستیم.

پژمان با اشاره به مشکلات مسکن مهر در استان خراسان رضوی، تصریح کرد: این استان در این حوزه دچار مشکلات فراروانی است، چرا که کسی که بخواهد در بحث خانه‌سازی حضور داشته باشد باید هزینه‌های آن را بپردزاد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: برای برطرف شدن مشکلات مسکن مهر در استان همکاری بخش های مختلف و تعاونی ها لازم و ضروری است، سازمان ملی زمین و مسکن یک بودجه‌ای را در نظر گرفتیم تا این مبلغ بسته به پیشرفت و نوع قرار دادها به افراد اختصاص یابد.

وی افزود: باید منابع مالی مناسبی در اختیار مجریان ساخت مسکن مهر قرار بگیرد تا آن ها نیز کار با کیفیتی را به مردم عرضه کنند.

انتهای پیام/ آ
 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon