طرح‌های تولید گیاهان دارویی تسهیلات خوداشتغالی دریافت می‌کنند

طرح‌های تولید گیاهان دارویی تسهیلات خوداشتغالی دریافت می‌کنند

خبرگزاری تسنیم: سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: براساس تفاهم‌نامه امضا شده با صندوق مهر امام رضا(ع) طرح‌های تولید گیاهان دارویی، زعفران‌کاران و فعالیت‌های تولیدی زنان روستایی در اولویت استفاده از تسهیلات خوداشتغالی هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عدیل سروی صبح امروز در جلسه امضای نخستین تفاهم‌نامه همکاری در نشست مشترک با مدیر صندوق مهر امام رضا (ع)، اظهار کرد: در این تفاهم‌نامه نحوه اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه برای طرح‌های خوداشتغالی و طرح‌های پشتیبان معین و مشخص شد.

وی افزود: کل مبلغ اختصاص یافته به استان 13 هزار و 260 میلیون ریال بوده که از این میزان 30 درصد یعنی مبلغ 3 هزار و  978 میلیون ریال به طرح‌های خود اشتغالی و 70 درصد آن به میزان 9 هزار و 282 میلیون ریال برای طرح‌های پشتیبان منظور شده است.

سروی بیان کرد: در واگذاری سهم 30 درصدی این تسهیلات خوداشتغالی مجریان طرح‌های تولید گیاهان دارویی،  زعفران کاران استان و فعالیت های تولیدی زنان روستایی در اولویت قرار می‌گیرد، برای سهم 70 درصدی 3 مورد پروژه معرفی شده که تسهیلات آن‌ها به‌زودی پرداخت شده و برای بقیه پروژه‌ها نیز با پیمودن ضوابط و مراحل اداری این تسهیلات پرداخت می‌شود.

در این نشست محمدحسن شاهنده مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: با همفکری و تعامل سازمان جهاد کشاورزی با صندوق مهر امام رضا(ع) مجریان طرح‌های خوداشتغالی می‌توانند با دریافت تسهیلات کم‌بهره در کمترین زمان ممکن و افزایش سهم تسهیلات مربوطه استان زمینه رشد و توسعه اشتغال و تولید را بیش از پیش فراهم آورند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon