عملیات ساخت مجتمع مسکونی ۲۰۰ واحدی دادگستری کرمان آغاز شد


عملیات ساخت مجتمع مسکونی 200 واحدی دادگستری کرمان آغاز شد

خبرگزاری تسنیم: با حضور رئیس‌کل دادگستری استان، رئیس شورای شهر کرمان و جمعی از مسئولان دادگستری استان، عملیات ساخت مجتمع مسکونی ۲۰۰ واحدی کارکنان و قضات دادگستری کرمان در حد فاصل پل کوثر و چهارراه فرهنگیان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، رئیس کل دادگستری استان در آئین کلنگ‌زنی ساخت مجتمع مسکونی دادگستری کرمان، اظهار کرد: شرکت تعاونی کارکنان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان به منظور رفاه کارکنان دادگستری استان شکل گرفت.

یدالله موحد گفت: با توجه به اینکه مسئله مسکن امری ضروری و مهم است، مقرر شد  برای کارکنان و قضاتی که نیاز به مسکن دارند، یک مجتمع مسکونی احداث شود.

وی از ثبت نام 200 نفر از کارکنان و قضات دادگستری استان در شرکت تعاونی کارکنان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خبر داد و افزود: مقرر شد برای این تعداد افراد مجتمع مسکونی 200 واحدی احداث شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه قطعه زمینی در حد فاصل پل کوثر و چهارراه فرهنگیان خریداری شد، تصریح کرد: با همکاری شهرداری منطقه دو کرمان، پروانه احداث این مجتمع مسکونی اخذ شد.

موحد با تاکید بر اینکه اعتبار ساخت مجتمع مسکونی 200 واحدی دادگستری توسط اعضا تأمین می‌شود، گفت: این پروژه در مدت سه سال آینده تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مساحت زمین مجتمع را 400 قصب و زیربنای آن را 40 هزار مترمربع است، خاطرنشان کرد: طبق برآوردهای انجام شده، این پروژه با متری یک میلیون و 300 هزار تومان به پایان برسد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon