موسسات حمل و نقل فاقد مجوز در کرمان پلمپ می‌شوند


موسسات حمل و نقل فاقد مجوز در کرمان پلمپ می‌شوند

خبرگزاری تسنیم:مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمان گفت: با موسسات فاقد مجوز قانونی حمل و نقل در کرمان برخورد و با نظارت اداره نظارت بر اماکن عمومی، پلمپ می‌شوند.

مجید عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، اظهار کرد: متاسفانه مشاهده شده برخی موسسات، بدون اخذ مجوز حمل و نقل عمومی از سازمان تاکسیرانی کرمان، اقدام به سرویس دهی به شهروندان می‌کنند.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته با دو موسسه متخلف در این زمینه برخورد شده است، گفت: پس از اطلاع از آغاز به کار دو موسسه‌ که بدون اخذ مجوز حمل و نقل عمومی، اقدام به سرویس دهی به شهروندان کرده بودند، مراتب بررسی و به منظور جلوگیری از هرگونه تخلف و وقوع جرم احتمالی ،جهت پلمپ این دو واحد با اداره نظارت بر اماکن عمومی کرمان مکاتبه شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمان تصریح کرد: شهروندان باید قبل از استفاده از خدمات موسسات حمل و نقل عمومی مسافر، نسبت به صلاحیت موسسه خدمات رسان آگاه شده و علائم و کد خودرو مربوطه را نیز مدنظر قرار دهند.

عسکری با اشاره به اینکه واحد بازرسی و نظارت سازمان تاکسیرانی کرمان از حمل و نقل مسافر توسط اشخاصی فاقد هویت شناخته شده در مکان‌های عمومی شهر باخبر شده است، گفت: این افراد با حضور در محل تجمع شهروندان به ویژه آموزشگاه‌های علمی، ساختمان‌های پزشکان و ورودی مکان‌های تفریحی شهر، اقدام به حمل و نقل مسافر می‌کنند.

وی با بیان اینکه خودروهای مذکور فاقد علائم شناسایی خودروهای حمل و نقل مسافر همچون تابلوهای سقفی و علائم شطرنجی هستند، افزود: این افراد با استفاده از خودروهای شخصی اقدام به حمل و نقل مسافر می‌کنند که این مهم در پاره‌ای موارد سبب ایجاد مشکلات عدیده‌ای برای شهروندان شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمان اظهار کرد: به همین سبب از شهروندان درخواست می‌شود به منظور حفظ امنیت، آسایش و رفاه عمومی، تنها از خودروهای دارای علائم شناسایی سازمان تاکسیرانی استفاده کنند.

عسکری خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند برای اطمینان از مجوز و صلاحیت موسسات مذکور و علائم و کد خودروها با شماره تلفن 32227426 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon