تولید بیش از ۳۰ درصد مبل کشور در استان قم /۲۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شده است


تولید بیش از 30 درصد مبل کشور در استان قم /20 هزار فرصت شغلی ایجاد شده است

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰ هزار فرصت شغلی توسط خوشه مبل برای قمی‌ها فراهم شده است، گفت: ۳۰ درصد از نیاز مبل کشور در استان قم تولید می‌شود.

روح‌الله ابراهیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به اینکه صنعت مبل در قم دارای قدمتی طولانی ‏است، اظهار کرد: با توجه به سند چشم انداز 1404 برای رسیدن به جایگاه آرمانی در این صنعت از تمام ظرفیت‌ها بهره می‌بریم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با بیان اینکه صنعت مبل قم نیازمند توجه دو حوزه نرم افزار و سخت افزار است، افزود: فعالان ‏بخش خصوصی با افزایش کیفیت تولیدات می‌توانند در بعد سخت افزاری نقش موثری در صنعت مبل سازی ایفا کنند.

وی حمایت‌های دولتی را تقویت بعد نرم افزاری صنعت مبل قم برشمرد و تصریح کرد: مدل خوشه‌ای، بهبود فضای کسب و کار از موضوعاتی است که در دستور کار و اولویت برنامه‌ها است.

ابراهیمی با بیان اینکه در حال حاضر 20 هزار فرصت شغلی توسط خوشه مبل برای قمی‌ها فراهم شده است، عنوان کرد: تولید 30 درصد از نیاز مبل کشور در استان قم تولید می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با اعلام خبر راه اندازی شهرک تخصصی صنعت چوب قم در قنوات خاطرنشان کرد: راه اندازی این شهرک گامی بزرگ در ارتقا کمی و کیفی صنعت چوب قم است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon