تجمع تجدید میثاق امر به معروف و نهی از منکر در رشت برگزار می‌شود


تجمع تجدید میثاق امر به معروف و نهی از منکر در رشت برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: همزمان با ششم محرم توسط ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان تجمع تجدید میثاق امر به معروف و نهی از منکر در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) رشت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ مجید دوهندو ظهر امروز در نشست امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان، با بیان اینکه سهم شهدای گیلان که پرچم ایران را برافراشته کردند هشت هزار شهید است، اظهار کرد: شهرستان رشت دو هزار و 200 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب و نظام کرده است.

وی با بیان اینکه اگر وصیت‌نامه شهدا را بخوانید می‌بینید که در همه آنها چند نقطه مشترک وجود دارد، افزود: یکی از این اشتراکات این بود که حجاب خود را رعایت کنید چون آن عزیزان می‌دانستند دشمن چه چیز را نشانه می‌رود و از چه راهی وارد می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه باید با استفاده از فرهنگ ایثار و شهادت در مقابل هجمه دشمن ایستادگی کردند تا ناموس، دین و اقتدار حفظ شود، گفت: نگاهی به اطراف خود بیاندازید ببینید که آمریکا و اسرائیل این فرزندان ناخلف انسان چه جنایاتی انجام می‌دهند.

دوهندو تصریح کرد: وقتی به بحث شهدا می‌رسیم باید بدانیم تا یادمان نرود چه عزیزانی با چه شرایطی در مقابل دشمن ایستادگی کردند تا امروز امنیت داشته باشیم و این وظیفه ما است تا از آنها پاسداری کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف ما در شورای امر به معروف، شناسایی آسیب‌ها است و بعد از شناخت آسیب باید به مقابله به آن بپردازیم، خاطرنشان کرد: بزرگترین آسیبی که دشمن می‌خواهد به ما وارد کند از راه اشاعه فرهنگ ضد اسلامی و انقلابی وارد می‌شوند و این کار آنها بسیار واگیردار است و به همه جا سرایت می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه باید مشکل ارباب رجوع در ادارات را حل کنیم، تصریح کرد: ستاد احیاء امر به معروف باید در این زمینه ورود کنند و باید با مسئولان وارد مذاکره شویم و به جمع‌بندی برسیم، باید بحث امر به معروف را در خانه و اداره خود زنده کنیم.

دوهندو با بیان اینکه باید از فضای معنوی ماه محرم و صفر استفاده کرد، افزود: بهترین ظرفیت است و باید از آنها استفاده کنیم، دل‌ها، ذهن‌ها، مساجد و کوچه‌ها آماده هستند و باید از این فضاها استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن منتظر یک فرصت است و نباید این فرصت را به آنها بدهیم، تصریح کرد: در رشت چند تجمع بزرگ  در ماه محرم انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: باید شورای امر به معروف و نهی از منکر را تشکیل دهند، باید به خواهران در رابطه با حجاب تذکر دهند، باید تا حد امکان اتاق خواهران و برادران را از هم تفکیک کنند و تبلیغات محیطی در سازمان خود انجام دهند.

دوهندو خاطرنشان کرد: همزمان با ششم محرم الحرام توسط ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان تجمع  تجدید میثاق امر به معروف و نهی از منکر در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon