کمیته امنیت در شورای شهر اهواز تشکیل می‌شود

کمیته امنیت در شورای شهر اهواز تشکیل می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: به دلیل نا‌امنی‌های پیش آمده از تیراندازی‌های غیر مجاز، پیگیر تشکیل کمیته امنیت در شورای شهر اهواز هستیم.

حجت الاسلام قربانعلی سعادت نیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار کرد: کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر اهواز باید فعال‌تر شود چرا که این کمیسیون‌ها می‌توانند نیاز اصلی مردم را تأمین کنند.

وی اضافه کرد: هر 8 کمیسیون موجود در شورای شهر اهواز دارای ارزش بالایی است و باید بتوانند با ایجاد فرصت‌های سرمایه گذاری زمینه توسعه شهر اهواز را افزایش دهند.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: کمیسیون‌های شورای شهر باید از افراد متخصص در حوزه‌های مختلف دعوت کند و با مشورت و استفاده از خرد جمعی بسترهای سرمایه گذاری را فراهم کند.

وی افزود: باید با صبوری، متانت و درایت از چالش‌های پیش روی شورای شهر اهواز عبور کنیم تا بتوانیم با حمایت مردم مطالبات شهروندان را پیگیری کنیم.

سعادت نیا عنوان کرد: به دلیل نا‌امنی‌های پیش آمده از تیراندازی‌های غیر مجاز انجام شده پیگیر تشکیل کمیته امنیت در شورای شهر اهواز هستیم.

وی اضافه کرد: با توجه به وجود ریزگرد‌ها، موضوع کارون، باران‌های اسیدی و آب آشامیدنی شهر ضروری تشکیل کمیته سلامت نیز حس می‌شد که مقدمات آن انجام شد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon