فعال سیاسی مصر: به خاطر مخالفت با دولت السیسی ممنوع الخروج شده‌ام

فعال سیاسی مصر: به خاطر مخالفت با دولت السیسی ممنوع الخروج شده‌ام

خبرگزاری تسنیم: «اسماء محفوظ» فعال سیاسی مصر اعلام کرد که به دلیل مخالفت با دولت «عبد الفتاح السیسی» رئیس جمهور این کشور، ممنوع الخروج شده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، اسماء محفوظ در مصاحبه با شبکه سی ان ان گفت که در هیچ قضیه ای تحت تعقیب نیست و ممنوع الخروج بودن وی تنها به خاطر مخالفت با دولت السیسی است.

وی اظهار داشت که قصد سفر به تایلند برای حضور در کنفرانس سازمان ملل را داشته است اما مسئولان مصر در فرودگاه قاهره به وی ابلاغ کردند که اسمش در فهرست افراد ممنوع الخروج قرار داد.

وی با اشاره به اینکه با شنیدن این خبر غافلگیر شده است، تصریح کرد که ممنوع الخروج بودن وی بنا به دستور دادستان کل و بدون هیچ علتی صورت گرفته است.

محفوظ اظهار داشت که وکیلش به دفتر «هشام برکات» دادستان کل مصر مراجعه کرد اما کارکنان دفتر وی درباره این قضیه ابراز بی اطلاعی کرده و گفتند که در این رابطه تحقیق خواهند کرد.

این فعال سیاسی مصر در ادامه تاکید کرد که ممنوعیت وی از سفر به دلیل در تنگنا قرار دادن فعالانی است که بر مواضع خود ثابت قدم بوده و مخالف عبد الفتاح السیسی هستند و به همین دلیل آنها می خواهند صدای ما را خاموش کنند.

بر اساس این گزارش، اسماء به همراه خواهر و همسر خواهرش روز گذشته در فرودگاه در حال انجام مقدمات سفر به تایلند بودند که ناگهان وی متوجه شد اسمش در فهرست افراد ممنوع الخروج قرار دارد و به همین دلیل مسئولان فرودگاه وی را به مدت کوتاهی در فرودگاه توقیف کردند و پس از آن وی راهی منزلش شد.

انتهای پیام/ع

اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان