مسابقات قرآنی نزاجا افزایش می‌یابد

مسابقات قرآنی نزاجا افزایش می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: رئیس عقیدتی سیاسی منطقه شمالغرب نزاجا گفت: مسابقات و برنامه های فرهنگی و آموزشی قرآن در نزاجا به صورت منظم برگزار می‌شود و این برنامه ها تداوم و افزایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت الاسلام سیدعباس موسوی‌شناس ظهر امروز در مراسم اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات قرآنی شمالغرب کشور در اردبیل اظهار کرد: نیروهای مسلح کشور در عملی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری برنامه های ویژه ای را تدارک دیده اند.

وی تصریح کرد: برنامه های فرهنگی و آموزشی قرآن در نزاجا به صورت منظم برگزار می‌شود و این برنامه ها تداوم می‌یابند.

موسوی‌شناس افزود: مسابقات و کلاس های آموزشی و تربیتی قرآن کریم و نیروهای مسلح همه ساله با جدیت و به طور منظم برگزار می شود و ارتقای این کلاس ها و مسابقات در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه شمالغرب نزاجا ترویج فرهنگ قرآن در بین کارکنان و سربازان نزاجا را بسیار مهم و ضروری خواند و گفت: برنامه های نزاجا در این راستا اتخاذ شده است.

وی بیان کرد: سربازان و کارکنان نزاجا با الگو قرار دادن فرهنگ ناب قرآن در امورات خود به موفقیت های زیادی دست یافته‌اند و ترویج فرهنگ قرآن در نزاجا یک دستاورد ارزنده و بزرگ محسوب می شود.

موسوی‌شناس کیفیت سی و چهارمین دوره مسابقات قرآنی شمالغرب کشور در اردبیل را بسیار بالا برشمرد و اظهار کرد: این مسابقات منظم‌تر را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه شمالغرب نزاجا تصریح کرد: تداوم و ارتقای مسابقات قرآنی در بین نیروهای مسلح می تواند ارتقای فرهنگ قرآن را به دنبال داشته باشد.

وی بیان کرد: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری 10 میلیون قاری و حافظ قرآن کریم در سطح کشور تربیت می‌شوند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon