سمینار اختلالات خلقی و افسردگی در زرند برگزار شد


سمینار اختلالات خلقی و افسردگی در زرند برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: همزمان با هفته بهداشت روان، سمینار اختلالات خلقی و افسردگی با همکاری نظام پزشکی و شبکه بهداشت و درمان در شهرستان زرند برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زرند، دبیر برگزاری سمینار اختلالات خلقی و افسردگی در حاشیه برگزاری این سمینار ، اظهار کرد: منظور از سلامت روان، داشتن احساس خوشایند از زندگی و احساس شادی و غم داشتن است.

احمد مهدی‌زاده افزود: بهداشت روان جدا از بهداشت جسم نیست و آثار سلامت روان سبب سلامت جسمی و سلامت خانواده و در نهایت سلامت جامعه خواهد شد.

وی تصریح کرد: بیماری افسردگی مانند بیماری دیابت و فشار خون قابل کنترل و پیشگیری است.

دبیر برگزاری سمینار اختلالات خلقی و افسردگی خواستار برخورد مناسب با بیماران روانی و پیگیری و رها نکردن درمان آنان شد و گفت: خانواده‌ها باید با بیماران خود به ویژه اگر مشکلات روحی و روانی داشته باشند، برخوردی مناسب و همراه با لطافت و مهربانی داشته باشند تا بیماری آنها سریع‌تر بهبود یابد.

مهدی‌زاده خاطرنشان کرد: با انجام ورزش روزانه، تغذیه مناسب، خواب کافی و روان درمانی می‌توان با بیماری افسردگی مقابله کرد.

در این سمینار که با شرکت بیش از 200 نفر از پزشکان، روانپزشکان، پرستاران و ماماها در زرند برگزار شد، متخصصان و کارشناسان برجسته استان کرمان درباره روش‌های کاهش استرس و اضطراب در زندگی شهرنشینی و افسردگی به ایراد سخن پرداختند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon